مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی به کودکان

مقدمه

بسته منابعی که هم اکنون در اختیار شما قرار گرفته است، یکی از پکیج های کامل و پرفروش آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. با توجه به اینکه والدین همیشه به دنبال منابع خوب آموزشی برای فرزندان خود هستند، سایت رپیدلرن (Rapidlearn) تصمیم گرفت که منابع معتبر و پرفروش زبان انگلیسی را در این بسته آموزشی برای کودکان جمع آوری کند. منابعی که در این پکیج آموزشی قرار گرفته اند، از مجموعه های جذاب و مهیج آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان می باشند.

اغلب کودکان مجموعه های ویدیویی و تصویری را بهتر دنبال می کنند. محصولاتی که در این پکیج آموزشی قرار دارند، کودکان و حتی خردسالان را به خود جذب خواهد کرد. زیرا فضای آموزشی تمام این مجموعه ها مفرح و شاد می باشد و برای کودکان مناسب است. اغلب والدین قصد دارند زبان انگلیسی (زبان دوم) را از همان ابتدای کودکی به فرزندان خود بیاموزند. آموزش زبان انگلیسی در خانه کمی مشکل است، اما با داشتن این پکیج آموزشی به راحتی و در کمترین زمان می توانید زبان انگلیسی را به کودک خود بیاموزید. این بسته تمامی مهارت های لازم را به کودکان شما از ابتدا و به صورت پایه آموزش خواهد داد.

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی و پرمخاطب است که لازمه هر فردی است در دنیای امروزی آن را فرابگیرد. پس بهتر است که فرزندان خود را از همان ابتدای کودکی با زبان شیرین و پرکاربرد انگلیسی آشنا کنیم و مهارت های لازم را به آنها بیاموزیم. این پکیج آموزشی زبان انگلیسی را از حروف الفبا به کودکان شما آموزش خواهد داد که به صورت پایه و همراه با جزئیات زبان انگلیسی را فرابگیرند. جهت آشنایی شما عزیزان با این پکیج کامل، محصولات این بسته را همراه با توضیحات مختصر در قسمت پایین می توانید مشاهده کنید.

کامل ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان

زبان

انگلیسی

سطح

کودکان

تعداد دی وی دی

۳۰ دی وی دی

نوع فایل

ویدیویی – نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

آموزش همراه با محیطی شاد و مفرح – دارای معتبرترین منابع آموزشی برای کودکان

قیمت

۶۴۹,۰۰۰ تومان

خرید

معرفی برخی مجموعه های موجود در این بسته

آموزش تصویری زبان انگلیسی به کودکان

مجموعه آموزشی Magic English، یکی از مجموعه های مهیج و جذاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان است. این مجموعه آموزشی ابتدا مطالب و مفاهیم ضروری انگلیسی برای کودکان را آموزش می دهد و بعد تمامی آن مطالب و نکات را همراه با شعر و موسیقی برای کودکان بیان می کند. مجموعه “مجیک انگلیش” از انتشارات “والت دیزنی”، یکی از تولید کنندگان معتبر و معروف کارتون می باشد. از آنجایی که شخصیت های کارتونی این مجموعه برای کودکان آشنا هستند، بیشتر جذب مجموعه خواهند شد. یکی از ویژگی های خاص مجموعه، کیفیت تصویر بالای این مجموعه آموزشی است.

آموزش حروف الفبای زبان انگلیسی برای کودکان

مجموعه ویدیویی Disney World Of English، از سری مجموعه های کارتونی آموزش زبان انگلیسی به خردسالان است. این مجموعه زبان انگلیسی را از الفبا به کودکان آموزش خواهد داد. بعد از آموزش الفبا، کودک را با کلمات انگلیسی همراه با تصویر آشنا خواهد کرد و همچنین علاوه بر آموزش حروف الفبا، اعداد، رنگ ها و … را آموزش خواهد داد. این مجموعه جذاب دارای ۹ ساعت آموزش ویدیویی می باشد که در قالب ۱۲ قسمت برای کودکان عزیز تهیه شده است. آموزش بعضی از قسمت های مجموعه همراه با ترانه و آهنگ می باشد که کودکان را بیشتر به مجموعه آموزشی علاقه مند خواهد کرد.

آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان

مجموعه LeapFrog Learning، از مجموعه های خوب و جذاب آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است. شخصیت های اصلی این مجموعه قورباغه هایی هستند که قصد آموزش زبان انگلیسی را به کودکان شما دارند. مجموعه فوق علاوه بر آموزش الفبای انگلیسی، اعداد و نحوه ساخت کلمات را نیز به شما آموزش خواهند داد. متد آموزشی این مجموعه با مجموعه های دیگر متفاوت است و از روش جدید و جذابی برای آموزش استفاده کرده است. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، دارای ۱۳ قسمت آموزشی می باشد که هر کدام از این قسمت ها بخش جداگانه ای از زبان انگلیسی را آموزش خواهد داد.

آموزش زبان انگلیسی به خردسالان

مجموعه کارتونی Pocoyo، از سری مجموعه های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. این مجموعه کارتونی در قالب ۲ فصل آموزشی می باشد که دارای بیش از ۱۰۰ قسمت آموزش زبان انگلیسی است. آموزش این مجموعه ویدیویی همراه با انیمیشن می باشد که بسیاری از کودکان را به خود جذب کرده است. تمام مجموعه های آموزشی که برای کودکان آماده شده است، در آن سعی شده که آموزش و فضای مجموعه به گونه ای باشد که کودک را به مجموعه جذب کند و مطالب را به راحتی فرابگیرد. این مجموعه زبان انگلیسی را همراه با سرگرمی و هیجان به کودکان شما آموزش خواهد داد.

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از ابتداآموزش زبان انگلیسی برای کودکان از ابتدا

مجموعه ویدیویی Your Baby Can Read، از سری مجموعه های تصویری آموزش زبان انگلیسی به کودک شما می باشد. این مجموعه آموزشی دارای ۴ سطح می باشد که کودکان را با ۴ مهارت اصلی زبان انگلیسی ( Reading – Writing – Listening – Speaking ) آشنا خواهد کرد. مجموعه فوق بعد از آموزش دروس مربوطه، بخشی را به مرور درس ها اختصاص داده است که در فایل ویدیویی جداگانه ای قرار دارند. همچنین این مجموعه آموزشی دارای فلش کارت هایی در قالب فایل PDF است که تمامی واژگان و لغات زبان انگلیسی موجود در مجموعه را آموزش خواهد داد.

آموزش سریع زبان انگلیسی به بچه ها

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks یکی از فیلم های آموزش الفبای زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. کودکان همیشه به فضای مفرح و شاد علاقه دارند و می توانند مدت ها در آن فضا خود را سرگرم کنند. مجموعه “آلفا بلاک” یکی از بهترین مجموعه های تصویری آموزش الفبای زبان انگلیسی می باشد که همراه با شعر و ترانه حروف الفبا را به کودکان می آموزد تا برای همیشه آن را به خاطر بسپارند. هر یک از حروف الفبا به صورت یک شخصیت کارتونی است که همین امر کودکان را بیشتر به خود جذب می کند. مجموعه فوق علاوه بر آموزش حروف الفبا، کلمات و واژگان زبان انگلیسی را به کودکان آموزش خواهد داد.

چگونه به کودکان زبان انگلیسی را بیاموزیم

مجموعه ویدیویی Gogo Loves English، از مجموعه های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می باشد. این مجموعه در قالب ۳۹ قسمت آموزشی برای کودکان عزیز آماده شده است که موضوعات و مفاهیم متنوعی را آموزش خواهد داد. تمام آموزش های این مجموعه تصویری همراه با زیرنویس می باشد که به کودکان کمک می کند حروف و کلمات انگلیسی را بهتر و سریعتر فرا بگیرند. آموزش این مجموعه همراه با شعر و ترانه می باشد.

دانلود بسته منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان با لینک مستقیم

مجموعه تصویری Kids ABC، از سری مجموعه های آموزش حروف الفبای زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه ویدیویی شامل ۲۴ قسمت آموزشی جذاب و متنوع است که بسیاری از کودکان را به خود علاقه مند کرده است. آموزش این مجموعه توسط عروسک ها و اشخاصی که خود را شبیه شخصیت های کارتونی کرده اند، صورت می گیرد. هدف آموزش همراه با عروسک ها جذب کودکان به مجموعه است و همچنین برای جذابیت مجموعه، در آموزش از شعر و موسیقی نیز استفاده شده است.

دانلود رایگان بسته منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان

مجموعه ویدیویی Muffin Songs، از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به کودکان همراه با شعر و موسیقی می باشد. این مجموعه تصویری دارای ۳۰ درس است که هر کدام از این دروس همراه با موضوعات متنوع و جذابی که به کودکان آموزش می دهند، بخشی از زبان انگلیسی را به آنها آموزش می دهد. از آنجایی که کودکان فضای شاد و مفرح را دوست دارند، این مجموعه زبان انگلیسی را همراه با شعر و موسیقی به کودکان و نوآموزان آموزش می دهد. مجموعه فوق همراه با زیرنویس می باشد که کودکان نحوه نوشتن حروف و کلمات را بیاموزند و همچنین نحوه تلفظ حروف و کلمات را نیز آموزش خواهد داد.

شعزهای کودکانه

فیلم آموزشی Opposites and More، یکی از مجموعه های آموزش لغات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه آموزشی علاوه بر آموزش واژگان و لغات انگلیسی، متضاد آنها را نیز آموزش خواهد داد. مفاهیم و کلماتی که در این مجموعه به کودک شما آموزش داده می شود، باعث می شود محیط اطراف خود را بهتر بشناسد. مجموعه فوق دایره لغات کودکان را افزایش داده و همراه با آموزش متضاد کلمات، باعث می شود که لغات برای همیشه در ذهن کودک باقی بماند.

شعرهای کودکانه شاد و کوتاه

مجموعه ویدیویی The Giggle Bellies، از سری مجموعه های کارتونی آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان و کودکان می باشد. این مجموعه حروف الفبا و اعداد انگلیسی را آموزش می دهد و بعد موارد دیگر آموزشی را یاد خواهد داد. از آنجایی که کودکان به شعر و ترانه علاقه مند هستند و فضای شاد و مفرح را دوست دارند، این مجموعه آموزشی سعی داشته که مطالب را همراه با شعر و موسیقی آموزش دهد. همچنین آموزش این مجموعه در فضایی شاد و سرگرم کننده صورت می گیرد که برای کودکان خسته کننده نباشد.

فروش بسته منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان

مجموعه کارتونی Maisy، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان است. این مجموعه دارای بیش از ۱۰۰ قسمت آموزش زبان انگلیسی می باشد که به کودکان کمک می کند مهارت های اولیه زبان انگلیسی را فرابگیرند. یکی از این قسمت ها حروف الفبای زبان انگلیسی را آموزش می دهد. آموزش حروف الفبا به این صورت می باشد که ابتدا یک حرف را معرفی کرده و پس از معرفی، مثال هایی از آن حرف را برای شما آماده می کند که به راحتی کودک شما حروف الفبا را با این روش یاد بگیرد. علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، رفتارهای درست و صحیح را به کودکان آموزش خواهد داد.

کتاب داستان های کودکانه

مجموعه تصویری Supper WHY، یکی از فیلم های آموزشی زبان انگلیسی ویژه کودکان است. این مجموعه تصویری در قالب ۲ فصل آماده شده است که این ۲ فصل شامل ۸۰ قسمت آموزشی است. این مجموعه آموزشی کودک شما را با حروف الفبای انگلیسی، لغات، نحوه ی تلفظ، طرز نوشتاری (املا) و تضاد کلمات انگلیسی آشنا خواهد کرد. آموزش این مجموعه به عهده ۴ شخصیت کارتونی است که در طی آموزش، مشکلاتی برای آنها پیش می آید که برای رفع آن مشکل، باید یک کلمه را پیدا کنند. در طول این مسیر کودکان چیزهای زیادی از زبان انگلیسی را فرا خواهند گرفت.

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

فیلم آموزشی Busy Beavers، یکی از مجموعه های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه تصویری در قالب ۲ سطح آموزشی برای کودکان آماده شده است. مجموعه فوق ابتدا حروف الفبا را همراه با تصاویر مربوطه، تلفظ صحیح و همراه با مثالی برای هریک از آنها آموزش خواهد داد. پس از آموزش حروف؛ اعداد، رنگ ها، اشکال هندسی، آلات موسیقی و … را به کودکان همراه با تلفظ صحیح و تصاویر مربوط به آنها آموزش می دهد. آموزش اعداد انگلیسی هم به صورت عددی و به صورت حروفی می باشد. بعد از معرفی لغات انگلیسی، آنها را در جملات خبری، منفی و پرسشی که با پاسخ همراه است، بکار می برد.

alphabet

مجموعه ویدیویی Alphabet، از سری مجموعه های آموزش حروف الفبای زبان انگلیسی می باشد. شخصیت هایی که این مجموعه را آموزش می دهند، حروف الفبای زبان انگلیسی می باشند که خود را معرفی کرده و بعد آموزش شروع می شود. اغلب نحوه آموزش مجموعه های ویژه کودکان به این صورت است، زیرا مجموعه قصد دارد زبان انگلیسی را با زبانی ساده و همراه با سرگرمی به آنها بیاموزد. آموزش حروف الفبا همراه با مثال انجام می شود که بهتر در ذهن کودکان باقی بماند. در واقع همراه با این متد آموزشی، علاوه بر آموزش حروف الفبا، لغات و واژگان زبان انگلیسی را نیز آموزش خواهد داد.

English-Video-Songs-for-Children-in-KaraokeEnglish-Video-Songs-for-Children-in-Karaoke

مجموعه ویدیویی English Video Songs for Children in Karaoke، از سری مجموعه های آموزش زبان انگلیسی همراه با شعر و موسیقی می باشد. اغلب والدین یا معلمان وقتی مطلبی را می خواهند به کودکان بیاموزند، آن را همراه با شعر و ترانه آموزش می دهند که بهتر در ذهن کودک باقی بماند. این مجموعه تنها به کودکان انرژی و هیجان می بخشد و آنها را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب می کند. با این مجموعه آموزشی کودکان تا حدودی با لغات زبان انگلیسی آشنا می شوند.

خرید بسته منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان

کامل ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان

زبان

انگلیسی

سطح

کودکان

تعداد دی وی دی

۳۰ دی وی دی

نوع فایل

ویدیویی – نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

آموزش همراه با محیطی شاد و مفرح – دارای معتبرترین منابع آموزشی برای کودکان

قیمت

۶۴۹,۰۰۰ تومان

خرید

1 دیدگاه برای “کامل ترین بسته منابع آموزش زبان انگلیسی به کودکان”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا