لغات سطح بنده شده آلمانی

در این پست می خواهیم مجموعه ای که برای آن بیش از دو سال تلاش و فکر شده است را به شما معرفی کنیم. نرم افزار دلفین بار دیگر محصولی را ویژه زبان آموزان آلمانی ارائه داده است که کار را برای یک زبان آموز و موفقیت در آزمون بسیار بسیار راحتتر و کمتر خواهد کرد. مجموعه لغات آماده در سه سطح A2، A1 و B1 با ویژگی های خاص، می تواند مجموعه ای باشد که بسیاری از زبان آموزان آلمانی همیشه به دنبال آن بوده اند.

در این پست می خواهیم این سه بسته (بسته لغات آماده A1، A2، B1) را که ویژه دستگاه های اندرویدی می باشد را به شما معرفی کنیم و برخی از ویژگی های اصلی آن را بیان کنیم:

تمامی لغات مورد نیاز برای موفقیت و یادگیری زبان آلمانی در سه سطح A1,A2,B1 به همراه مثال با ترجمه!

این سه مجموعه دارای ۷۲۳۶ لغت و ۱۸۶۱۶ مثال (شامل عبارات و اصطلاحات مهم و کاربردی) می باشند که این لغات و مثال ها همگی از معتبرترین منابع (در ادامه می توانید لیست منابع را مشاهده نمایید) به دقت انتخاب شده اند. این لغات در سه سطح A2 ،A1 و B1 دسته بنده شده اند و تمامی لغاتی که زبان آموزان با یادگیری آن ها به راحتی در آزمون گوته موفق می شوند را شامل میشود. مطمئنا با یادگیری لغات موجود در هر یک از این سه سطح، شما می توانید اطمینان حاصل کنید که در سطح خود جزء بهترین و قوی ترین زبان آموزان هستید. میزان لغات و مثال ها در هر سطح را می توانید در قسمت زیر مطالعه نمایید.

مجموعه لغات سطح A1: این مجموعه دارای ۲۶۶۸ لغت و ۹۰۷۷ مثال (شامل عبارات و اصطلاحات مهم و کاربردی) مختص سطح A1 می باشد.

مجموعه لغات سطح A2: این مجموعه دارای ۱۶۸۸ لغت و ۳۶۹۰ مثال (شامل عبارات و اصطلاحات مهم و کاربردی) مختص سطح A2 می باشد. توجه کنید که با تهیه مجموعه لغات سطح A2، علاوه بر لغات اختصاصی برای سطح A2، لغات سطح A1 را نیز که شامل ۲۶۶۸ لغت می باشد را به صورت مجزا و سطح بندی شده در اختیار خواهید داشت.

مجموعه لغات سطح B1: این مجموعه دارای ۲۸۸۰ لغت و ۵۸۴۹ مثال (شامل عبارات و اصطلاحات مهم و کاربردی) مختص سطح  B1 می باشد. توجه کنید که با تهیه مجموعه لغات سطح B1، علاوه بر لغات اختصاصی برای سطح B1، لغات سطوح A1 (شامل ۲۶۶۸ لغت) و A2 (شامل ۱۶۸۸ لغت) را به صورت مجزا و سطح بندی شده در اختیار خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر (و آموزش شیوه نصب) و مطالعه لیست منابعی که این بسته ها توسط آن ها ساخته شده است، لطفا حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید!

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

پیشنهاد ویژه

خودآموز زبان آلمانی – سطح A1

خودتان آلمانی را (تضمینی) یاد بگیرید! شروع از الفبا، به فارسی، منطبق بر آزمونهای گوته

خودآموز زبان آلمانی در 30 روز پکیج اول

پیشنهاد ویژه

کاملترین منابع آموزش زبان آلمانی

ارزشمندترین منابع آموزش آلمانی، همه در یک پکیج (A1 تا C1)

کاملترین پکیج منابع آموزشی زبان آلمانی German Pack

پیشنهاد ویژه

نرم افزار دلفین – آلمانی (A1 تا B2)

فلش کارتهای آماده، دیکشنری، آموزش مکالمه، داستان آلمانی، تمرین شنیدار، تمرین لغت و گرامر و… همگی در نرم افزار دلفین

پیشنهاد ویژه

دیکشنری آلمانی دلفین

دیکشنری آلمانی به فارسی، فارسی به آلمانی و آلمانی به آلمانی (لانگنشایت، ۶۰ هزار لغت)، با تلفظ انسانی، قابلیت ارسال به جعبه لایتنر

دیکشنری آلمانی مخصوص اندروید

ترجمه دقیق کلمات!

شاید خیلی وقت ها برایتان پیش آمده باشد که معنی یک لغت را درک می کنید اما نمی دانید به فارسی آن معنی را چگونه بیان کنید. حال فرض کنید که معنی کلمه را اصلا نمی دانید، پس ارائه یک مفهوم درست و دقیق از کلمه برای یک زبان آموز بسیار بسیار مهم می باشد. یکی از چالش هایی که در تولید این بسته ها وجود داشت، ارائه نزدیک ترین و قابل درک ترین معانی برای کلمات بود. شما با ارائه معانی دقیق کلمات و وجود مثال های کاربردی آن می توانید مفهوم کلمات را به درستی درک نمایید و در جای مناسب خودتان از آن ها استفاده کنید.

استفاده از معانی مهم و کلیدی کلمات که در آزمون های A2، A1 و B1 و حتی B2 شما نیاز به دانستن آن ها دارید!

مطمئنا این موضوع را زیاد تجربه کرده ایم. خیلی وقت ها در یک متن به لغتی برخورد می کنیم و معنی آن را نمیدانیم و به دیکشنری های موجود رجوع می کنیم و می بینیم برای کلمه به عنوان مثال ۱۰ یا حتی ۳۰ معنی آورده شده است!

یک زبان آموز با توجه به سطحی که دارد مطمئنا نیاز به دانستن تمامی معنی هایی که یک کلمه می تواند داشته باشد ندارد! توجه کنید که دیکشنری یک مرجع است و برای زبان آموز در سطحی خاص، طراحی نشده است و بنابراین یک دیکشنری خوب باید تمامی معانی که یک کلمه در جملات مختلف می تواند داشته باشد را در بر بگیرد، اما برای یک زبان آموز در سطحی خاص این موضوع دچار سردرگمی و اتلاف وقت می شود. 

در این مجموعه با استفاده از منابع معتبر و مختلفی (مانند لانگنشایت، هوبر، …) که در ادامه درمورد آن ها صحبت کرده ایم، به دقت معانی از کلمات استخراج شده اند که زبان آموز در سطوح A2، A1 و B1 تنها نیاز به دانستن آن معانی از کلمات دارد. این موضوع به زبان آموزان در یادگیری بهتر و متمرکزتر کمک شایانی می کند و همچنین از اتلاف وقت و سردرگمی زبان آموزان جلوگیری می کند.

آموزش لغات و یادگیری کاربرد آن ها در جمله به همراه مثال های متعدد و کاربردی!

یکی از ویژگی های شاخص این مجموعه ارائه مثال های متعدد و بسیار کاربردی برای بیشتر لغات آن می باشد. برای هر لغات از منابع مختلف و معتبر با دقت مثال های بسیار کاربردی و متعدد ارائه شده است تا زبان آموز کاربرد کلمه را در جمله به خوبی درک کند و بتواند در جملات و متون خود به خوبی از آن ها استفاده نماید. یادگیری و خواندن مثال های هر لغت به شدت به زبان آموزان توصیه می شود. این مثال ها با وسواسی خاص از میان معتبرترین منابع انتخاب شده است و بسیاری از آن ها ساختار های جملات روزانه را به زبان آموزان آموزش میدهند. بنابراین یادگیری آن ها می تواند بسیار بسیار به زبان آموزان حتی در بخش مکالمه زبان آلمانی کمک نماید.

تلفظ انسانی و دقیق برای اکثر لغات مجموعه!

 یکی دیگر از ویژگی های خاص و انحصاری این مجموعه، وجود تلفظ انسانی و دقیق برای بیشتر کلمات آن می باشد. (بعضی لغات ترکیبی نیازی به تلفظ ندارند چون برای مثال از دو کلمه که تلفظ آن ها تک به تک موجود می باشد، تشکیل شده اند). اکثر مجموعه های آلمانی از تلفظ های رباتی استفاده می کنند که ارزش چندانی ندارند، زیرا این تلفظ ها غالبا در نوع ملودی و استرس روی کلمات زبان آموز را به اشتباه میاندازند. تلفظ های انسانی و دقیق استفاده شده در این مجموعه، می تواند خیال زبان آموزان را از یادگیری درست کلمه با تلفظ کاملا صحیح راحت نماید.

جعبه لایتنر جذاب و کارآمد دلفین به همراه برنامه!

اگر اطلاع داشته باشید، جعبه لایتنر یکی از کارآمد ترین روش ها برای حفظ و بخاطر سپردن می باشد. شما می توانید یک فرمول شیمی، فیزیک یا یک لغت زبانی که یادگیری آن برای شما دشوار است و میخواهید آن را به حافظه بلند مدت خود بسپارید را به راحتی با شیوه جعبه لایتنر حفظ نمایید.

هم اکنون بسیاری از موسسات معتبر مانند کانون آموزش قلمچی این روش را به داوطلبان خود توصیه می کند. در این روش با توجه به ساختار حافظه در انسان، الگوریتم هایی طراحی شده اند که به شما کمک می کند مطلبی را که میخواهید به خاطر بسپارید در زمان کمتر به حافظه بلند مدت خود بسپارید و آن موضوع را دیگر فراموش نکنید. این روش در بهینه سازی زمان بسیار به شما کمک می کند و نتیجه فوق العاده ای را به شما میدهد.

برای مثال تصور کنید شما میخواهید هزار لغت را حفظ کنید. خیلی از زبان آموزان شروع به نوشتن لغات در کاغذ به صورت لیستی می کنند، خب مسلما برای مرور از ابتدای لیست خود شروع میکنند و هر بار خواندن و چک کردن هزار لغت بیش از حد از آن ها وقت می گیرد. در شیوه جعبه لایتنر، خواندن هزار لغت شما برنامه ریزی می شود! یعنی به طور خلاصه لغاتی را که بلد هستیند یا برای شما راحتتر هستند در فواصل زمانی بلندتر و لغاتی که یادگیری آن ها برای شما دشوارتر هست را در فواصل زمانی کمتر مرور می کنید!

الگوریتم های جعبه لایتنر رفته به رفته پیشرفته تر و کارآمدتر شده اند، در جعبه لایتنر دلفین علاوه بر محیطی جذاب که مانع از خستگی کاربر می شود ما از جدیدترین الگورتیم های جعبه لایتنر برای نتیجه بهتر در یادگیری استفاده کرده ایم. بدین ترتیب در جعبه لایتنر دلفین بر اساس میزان دشواری لغت برای شما، فواصل زمانی مرور لغات تغییر خواهد کرد!

برنامه لیستی از لغات را که مربوط به سطح مورد نظر شما می باشد را در اختیار شما قرار میدهد، شما می توانید لغاتی را که بلد نیستید یا احساس می کنید که ممکن است فراموش کنید را به راحتی و تنها با یک کلیک به جعبه لایتنر دلفین (که یک نرم افزار رایگان است) انتقال دهید. علاوه بر لغت تلفظ کلمه نیز به صورت خودکار به جعبه لایتنر اضافه می شود تا هنگام مرور لغات در جعبه ( زمان بندی مرور لغات در  جعبه لایتنر طبق جدید ترین الگوریتم های حافظه می باشد) بتوانید تلفظ را هم گوش دهید. یکی از ویژگی های جالب و منحصر به فرد این بخش، امکان انتخاب معانی و یا مثال های مورد نظر شما از یک کلمه، برای انتقال به جعبه لایتنر می باشد.

برای مثال ممکن است یک لغت دو معنی داشته باشد و ما برای هر معنی چهار مثال آورده باشیم. شما می توانید به دلخواه خود تمام و یا بخشی از معنی و یا مثال ها را انتخاب کنید و به جعبه لایتنر انتقال دهید!

موفقیت تضمینی در امتحان گوته و پیشرفت چشمگیر در زبان آلمانی در کمترین زمان!

این بسته می تواند به طور قطع زبان آموزان را در موفقیت هر چه سریعتر در آزمون به صورت تضمینی یاری نماید. اما چرا به جرات از کلمه تضمینی برای آن استفاده می کنیم.

همانطور که می دانید آزمون های زبان آلمانی در چهار بخش (hören, lesen, schreiben, sprechen) برگزار می شوند. شما بدون شک برای موفقیت در هر چهار بخش نیاز به داشتن دایره لغات متناسب با سطح خود هستید.

در بخش hören یا شنیدن، اگر بخواهید مفهوم جملات را هنگام شنیدن درک کنید باید کلماتی که در آن ها استفاده می شود را به همراه تلفظ صحیحشان بدانید تا موقع شنیدن بتوانید آن ها را درک کنید.

در بخش lesen یا خواندن، که مربوط به درک مطلب می شود، نقش اصلی را دایره واژگان بازی میکند. البته گرامر نیز در این بخش به شما برای درک بهتر جملات بسیار کمک می کند، اما داشتن یک دایره واژگان مناسب موفقیت شما را در این بخش تضمین می کند.

در بخش schreiben یا نوشتن، که مربوط به نامه نویسی می شود. شما برای نوشتن یک نامه درست علاوه بر دانستن چهارچوب یک نامه (بسته به نوع آن) باید بتوانید در مورد موضوع داده شده ، جملاتی درست را در نامه خود بیان کنید. برای ساختن یک جمله صحیح نیز علاوه بر دانستن گرامر مرتبط با سطح خود، با داشتن یک دایره واژگان مناسب می توانید به راحتی جملات خود را بسازید. بدون داشتن دایره واژگان مناسب مطمئنا در این بخش نیز دچار مشکل خواهید شد.

♦ بخش sprechen یا صحبت کردن، که بخش شفاهی آزمون شما می باشد. در این بخش نیز باز هم دایره واژگان نقش اصلی را بازی می کند. شما باید بتوانید از لغات خود به درستی در جملات خود استفاده نمایید. مطمئنا مثال های متعددی که برای معانی کلمات در این مجموعه به کار گرفته شده است موفقیت شما را در این بخش تضمین خواهد کرد.

پس با یک بررسی نتیجه گرفتیم که داشتن یک دایره واژگان مناسب، موفقیت زبان آموز را در آزمون می تواند تضمین نماید. اما چطور اطمینان حاصل کنیم، لغاتی که در این مجموعه جمع آوری شده اند پاسخگوی نیاز های زبان آموزان در سطح مورد نظر می باشند. این مجموعه در سه بسته برای سطوح A2، A1 و B1 ارائه شده است. ما برای اطمینان زبان آموزان از کارایی لغات از معتبرترین منابع زبان آلمانی استفاده کرده ایم و یا بهتر بگوییم آن ها را درو کرده ایم ! با تهیه این مجموعه کاری که زبان آموزان باید با ماه ها و سال ها تلاش و کوشش به دست آورند را به صورت حاضر و آماده در اختیار خواهید داشت.

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

معرفی برخی از منابع استفاده شده در این مجموعه

در قسمت زیر می توایند بخشی از منابعی که در این نرم افزار برای سطوح مختلف آن (A1,A2, B1) استفاده شده اند را مشاهده نمایید:

  • Pons Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache (این کتاب مربوط به انتشارات معتبر پونس می باشد)
  • Duden Das große Wörterbuch der deutschen Sprache (این کتاب مربوط به انتشارات معتبر دودن می باشد)
  • Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache (این کتاب مربوط به انتشارات معتبر لانگنشایت می باشد)
  • ZERTIFIKAT B1 Goethe Institut (این کتاب کاری از انستیتو گوته آلمان می باشد)
  • Grundwortschatz Deutsch (این کتاب کاری از انتشارات معتبر لانگنشایت می باشد)
  • German student Dictionary (این کتاب کاری از انتشارات معتبر مک گراو هیل)
  • Prüfungstraining Zertifikat B1 (این کتاب کاری از انتشارات معتبر کرنلسن می باشد)
  • Prüfungstraining Zertifikat A2 (این کتاب کاری از انتشارات معتبر کرنلسن می باشد)
  • Prüfungstraining Start Deutsch 1 (این کتاب کاری از انتشارات معتبر کرنلسن می باشد)
  • Start Detusch1 Goethe Institut (این کتاب کاری از انستیتو گوته آلمان می باشد)
  • Menschen A1 (لغات موجود در کتاب های معروف منشن کاری از انتشارات هوبر)
  • Menschen A2 (لغات موجود در کتاب های معروف منشن کاری از انتشارات هوبر)
  • Menschen B1 (لغات موجود در کتاب های معروف منشن کاری از انتشارات هوبر)
  • Schritte A1 (لغات موجود در کتاب های شریته کاری از انتشارات هوبر)
  • Schritte A2 (لغات موجود در کتاب های شریته کاری از انتشارات هوبر)
  • Schritte B1 (لغات موجود در کتاب های شریته کاری از انتشارات هوبر)
  • استفاده از سایت های معتبر برای مثال های بهتر و کاربردی تر

راهنمای نصب و استفاده (زمان : کمتر از پنج دقیقه)

مرحله اول

ابتدا فایل اپلیکیشن دلفین را از سایت زیر دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید

برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

هم اکنون رایگان نصب کنید

توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

مرحله دوم

اپلیکیشن دلفین را اجرا کنید و لحظه ای صبر کنید تا لیست محصولات بروز شوند. در بالای صفحه می توانید با انتخاب فیلتر زبان، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را پیدا و لمس کنید. می توانید نسخه آزمایشی محصول را رایگان نصب کنید و در صورت رضایت نسخه کامل را بگیرید.

1 دیدگاه برای “بسته های لغات آماده سطح A1،A2،B1 آلمانی به همراه جعبه لایتنر – موفقیت تضمینی در امتحان گوته”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا