پکیج منابع آموزش فرانسه از صفر تا صد

مقدمه

سایت رپیدلرن در این پست کامل ترین پکیج منابع آموزشی زبان فرانسه را آماده و در اختیار علاقمندان قرار می دهد. این پکیج حاصل تلاش و بررسی اساتید زبان فرانسه بوده و تک تک محصولات آن برای آموزش و تقویت زبان فرانسه شما کارآمد و مفید خواهد بود. کمبود منابع و یا مشکلات دسترسی به منابع، همیشه از دغدغه های زبان آموزان بوده و هست، به خصوص منابع زبان هایی غیر از انگلیسی همچون زبان فرانسه. اما در مجموعه بی نظیر منابع زبان فرانسوی سایت رپیدلرن، به راحتی و بدون دغدغه می توانید به بیش از صدها محصول آموزش و تقویت زبان فرانسه دسترسی داشته و تنها با یک کلیک و پرداخت مبلغ همه این منابع را دراختیارتان داشته باشید.

بسیاری از این منابع ارزشمند را ما در پست های قبلی به صورت تک به تک بررسی کرده ایم و در اختیار شما قرار داده ایم. مسلما برای خرید تک به تک این منابع باید هزینه زیادی را بپردازید. سایت رپیدلرن برای ارج نهادن به کاربران سایت خود و رفاه کاربران خود ، تصمیم گرفت تا مجموعه این منابع را در یک پکیج با قیمت استثنایی و تخفیف ویژه ارائه دهد تا قابل تهیه برای هموطنان عزیز باشد. در قسمت زیر به اختصار منابع این بسته را معرفی می نماییم.

توضیحات:  این بسته کاملترین و با کیفیت ترین پکیج منابع آموزشی زبان فرانسوی در ایران می باشد. اساتید سایت رپیدلرن این منابع را با دقت بررسی کرده اند تا از نظر کیفی این پکیج در بالاترین سطح قرار داشته باشد. توجه کنید که برای خرید تک به تک این منابع از سایت باید هزینه ای چند برابر پرداخت نمایید. سایت رپیدلرن این بسته بی نظیر را با تخفیف ویژه ارائه کرده است تا قابل تهیه برای علاقه مندان به زبان آلمانی باشد.

کاملترین پکیج منابع آموزشی زبان فرانسه French Pack

زبان

فرانسوی

نوع فایل

ویدیویی- MP3 – صوتی- نرم افزار

سطح

A1,A2,B1,B2,C1,C2

تعداد

 32 دی وی دی

قیمت

۷۹۹,۰۰۰ تومان

خرید

معرفی برخی منابع موجود در این بسته

منابع ارشد فرانسه

خودآموز زبان فرانسوی کاملا به زبان فارسی

این مجموعه شامل ۲۰ درس اولیه دوره آموزش زبان فرانسه سایت رپیدلرن می باشد. اگر شما تا کنون هیچ گونه آشنایی با زبان‌ فرانسوی نداشته اید با استفاده از این دروس می توانید به دنیای زبان فرانسوی وارد شوید. شما درابتدا با الفبای زبان فرانسه آشنا می شوید و سپس یاد می گیرید تا چگونه کلمات فرانسوی را بخوانید. سپس شما با اولین جملات روزمره و کاربردی آشنا شده. در انتهای این ۲۰ درس شما آماده هستید تا از دیگر منابع موجود در این پک استفاده کرده و بتوانید از آنها را بهتر بفهمید و از آن ها بهتر استفاده نمایید. برای تهیه مجموعه کامل دوره A1 سایت رپیدلرن می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

Real Develop

مجموعه آموزش مکالمه Real Develop

مجموعه Real Develop یکی از مجموعه های مفید جهت تقویت مکالمه و آشنایی با جملات پرکاربرد و روزمره فرانسوی برای افراد مبتدی می باشد. این مجموعه کاملا به صورت فرانسه به فارسی می باشد. از ویژگی های اصلی و کلیدی این مجموعه تصویری بودن آن می باشد. شما هم زمان با شنیدن جملات آن ها را نیز می توانید مشاهده کنید و با طرز نوشتن کلمات و جملات فرانسوی آشنا شوید.

آموزش زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته

دیکشنری های فرانسه به فرانسه لاروس و روبر برای اندروید

دیکشنری های روبر از معروف ترین و جامع ترین دیکشنری های فرانسوی می باشد که برای خرید آنها می بایست کلی هزینه کنید. اما چند سالی است که نسخه دیکشنری فرانسه به فرانسه برای موبایل های با سیستم عامل اندروید ساخته و روانه بازار شده و مشکلات دسترسی و خرید این دیکشنری خوب را حل نموده است. دیکشنری تک زبانه le Robert  به راحتی بر روی موبای نصب شده و در همه جا قابل دسترسی و استفاده است.
دیکشنری فرانسه به فرانسه لاروس یکی از مطرح ترین دیکشنری های تک زبانه فرانسوی در دنیاست. علاوه بر کتاب، ورژن های مختلف این دیکشنری برای نصب بر ویندوز و موبایل ها وجود دارد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

نرم افزار آموزش زبان فرانسه رزتااستون

نرم افزار آموزش زبان فرانسه رزتااستون

نرم افزار آموزش زبان فرانسوی رزتا استون آموزش زبان فرانسوی از مبتدی را  شروع می کند و تا سطح متوسط  پیش می رود. کار کردن با این نرم افزار فوق العاده ساده است و هر رده سنی، از کودکان تا بزرگسالان، می توانند از نرم افزار بیشترین بهره را ببرند. شیوه آموزش در این نرم افزار از شیوه یادگیری زبان مادری در کودکان  پیروی می کند و استفاده از تصاویر مرتبط با کلمات و جملات و تلفظ آنها اساسِ این شیوه می باشد. محیط جذاب و عکس های باکیفیت موجود در این نرم افزار باعث می شود زبان آموز بدون احساس خستگی ساعت ها پای آن بنشیند و آموزش ببیند. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

آموزش زبان فرانسه با روش نصرت

سریال آموزش زبان فرانسه اکسترا Extra French

به طور کلی مجموعه Extra برای بسیاری از زبان های زنده دنیا تولید شده است (انگلیسی، آلمانی ، فرانسه، اسپانیایی و …) و موفقیت بسیاری کسب کرده است و می توان گفت یکی از معروفترین سریال های آموزش زبان در سطح دنیا می باشد. این سریال در دو DVD با کیفیت عالی است و قابلیت پخش در تمامی دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر ها را دارد. این مجموعه شامل ۱۳ قسمت است که هرکدام حدودا ۲۵ دقیقه زمان دارد. درمجموع، هر دو dvd شامل حدودا ۵ ساعت و نیم سریال است. کلمات و جملات بسیار شمرده بیان می شوند تا زبان آموزان مبتدی نیز بتوانند متوجه آن شوند.سریال آموزشی زبان فرانسوی اِکسترا با ۳ زیرنویس فرانسوی، انگلیسی و روسی شامل ۱۳ قسمت فیلم با درونمایه ی طنز می باشد که می تواند برای زبان آموزان بسیار جذاب و دیدنی باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

آموزش زبان فرانسه به صورت تصویری

مجموعه کارتونی آموزش فرانسه First Fun With French

مجموعه کارتونی آموزش زبان فرانسه به کودکان با عنوانِ First Fun With French  که جهت آموزش لغات و جملات ساده فرانسوی به کودکان تهیه شده است، شامل یک DVD با قابلیت پخش در تمام دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر ها می باشد. این مجموعه کارتونی شامل ۴۰ دقیقه فیلم است.

این کارتون داستان یک روز زندگی دختربچه ای به نام ایزابل (Isabelle) و خانواده اوست که چون خانواده اش به زبان انگلیسی تسلط ندارند، ایزابل نام تمام کلمات و جملات جدید فرانسوی را به زبان انگلیسی هم تکرار می کند. بنابراین کودکان و نوجوانانی که به زبان انگلیسی مسلط باشند، بهره بیشتری از تماشای این کارتون خواهند برد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

آموزش زبان فرانسه در خانه

مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسه Ma France

مجموعه ویدیوئی Ma France یکی از محصولات آموزش زبان کمپانی BBC است که شامل ۲۴ قسمت می باشد و هر بخش از آن به موضوعات خاصی از قبیل خرید کردن، محیط کار، غذا خوردن و … می پردازد و تمام لغات و جملات و اصطلاحات مرتبط با موضوع را به شیوه های گوناگون به کار می برد. در هر قسمت شما ابتدا ۳ فیلم کوتاه به زبان فرانسوی می بینید که حدودا ۶ دقیقه زمان می برد و فایل های پی دی اف هر ۳ فیلم هم به زبان فرانسه و هم به زبان انگلیسی نیز به طور مجزا وجود دارد. پس از مشاهده آنها یک فیلم دیگر آموزشی در حدود ۱۰-۱۲ دقیقه وجود دارد که با تلفیقی از زبان انگلیسی  و فرانسوی، زبان شیرین فرانسه را به شما آموزش می دهد و به توضیح مجدد مطالب مهم گرامری و مکالمه که در ۳ فیلم کوتاه پیش از آن دیدید، می پردازد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

آموزش زبان فرانسه فشرده

مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسه Reflets

متد آموزشی reflets یکی از باسابقه ترین متدهای آموزش زبان فرانسوی است که متعلق به انتشارات Hachette است می تواند از طریق فیلم زبان فرانسه را از پایه تا پیشرفته به شما آموزش دهد.این مجموعه شامل Reflets1 & Reflets2 می باشد که در دو DVD  با کیفیت عالی است و قابلیت پخش در تمامی دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر ها را دارد. Reflets 1 برای زبان آموزان مبتدی است که با تماشای آن و یادگیری مطالب آموزشی می توانند به سطح A2 برسند.  Reflets2 نیز سطح شما را به B2  می رساند.توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

آموزش زبان فرانسه مبتدی

نرم افزار آموزش زبان فرانسه Euro Talk

مجموعه آموزش زبان فرانسه Euro Talk  شامل دو نرم افزار Talk Now Frenchو World Talk French می باشد که به آموزش دوره مقدماتی زبان فرانسه  با استفاده از تصویر و تلفظ و بازی های جذاب می پردازد. از ویژگی های مهم این نرم افزارها، امکان انتخاب محیط نرم افزار به زبان های مختلف (بیش از ۵۰ نوع زبان) از جمله زبان فارسی است و شما در بدو ورود به نرم افزار می توانید با کلیک بر روی تصویر پرچم، انتخاب کنید که زبان گزینه های راهنمای نرم افزار به چه زبانی باشد. با قرار دادن محیط نرم افزار به زبان فارسی، در هنگام کار با نرم افزار، ترجمه فارسی لغات و جملات را نیز مشاهده خواهید نمود. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

آموزش صوتی زبان فرانسه

نرم افزار آموزش زبان فرانسه تل می مور

نرم افزار آموزش زبان تل می مور Tell Me More  یکی از بهترین نرم افزار های آموزشی زبان در دنیا می باشد. این نرم افزار در ابتدا برای زبان انگلیسی تولید شد و به دلیل موفقیت و شیوه آموزشی بی نظیر آن، کمپانی Tell Me  More تصمیم گرفت تا این نرم افزار بی نظیر را برای دیگر زبان های معروف دنیا از جمله  فرانسه تولید نماید.این نرم افزار شامل بیش از ۲۰ ساعت فیلم آموزشی و ۲۰ هزار تمرین زبان فرانسه می باشد و به شما این امکان را می دهد تا با میکروفون لغات را تلفظ کنید و در صورت تلفظ  صحیح یا غلط به شما پیغام می دهد. برای یادگیری زبان در این سری از اخبار و فیلم های شبکه euronews استفاده شده است. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

آموزش فرانسه

مجموعه ویدیویی ساخت بی بی سی The French experience

مجموعه ویدیویی ساخت بی بی سی The French experience که با هدف آموزش زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته تهیه و تولید شده است، شامل دو بخش The French Experience 1 و The French Experience 2 می باشد که در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ توسط شبکه تلویزیونی BBC تولید و ارائه شده است. مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسوی The French Experience  درمجموع شامل ۳۰ قسمت (فیلم) ۱۵ دقیقه ای می باشد که تمامی قسمت ها همراه با زیرنویس انگلیسی است. همچنین متن تمامی گفته های موجود در فیلم نیز به زبان فرانسه و به صورت فایل های PDF درون دی وی دی موجود است. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بسته آموزش زبان فرانسه

مجموعه آموزش تصویری  Dis voir

مجموعه آموزش تصویری زبان فرانسه Dis voir متشکل از بخش های مختلفی چون کارتون، فیلم و تمرین است و آموزش زبان فرانسه را از سطح مبتدی آغاز می کند و تا سطح متوسط پیش می برد. این مجموعه از ۲ بخش تشکیل می شود که هربخش شامل ۵  قسمت میباشد و هر قسمت حول موضوع خاصی می چرخد. هریک از قسمت ها شامل بخش کارتونی، فیلم کوتاه، توضیحات و آموزش های لغوی _گرامری و تمرینات مرتبط با درس می باشد. همچنین متن تمامی مکالمات و صحبت های درون مجموعه آموزشی را که می شنوید، به طور مجزا در فایل های تصویری  موجود در دی وی دی می توانید ببینید. مجموعه ویدیویی آموزش زبان فرانسه Dis voir قابلیت پخش در تمامی دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر را دارد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بسته آموزشی فرانسه

مجموعه فرانسوی Muzzy

مجموعه تصویری آموزش زبان فرانسوی Muzzy یکی از مجموعه های مفید برای یادگیری زبان فرانسه از تولیدات بخش زبان BBC می باشد. مجموعه ویدیویی Muzzy به صورت کارتونی می باشد و تا کنون این مجموعه برای یادگیری چندین زبان تولید شده است. مجموعه فرانسوی Muzzy  تا کنون در ۲ سری تولید شده است. هر سری دارای ۶ قسمت حدودا ۱۵ دقیقه ای است.  به طور کلی کارتون Muzzy هم برای بچه ها و هم برای افرادی که در سطح a1 مشغول یادگیری زبان فرانسه هستند بسیار مفید می باشد. به دلیل جذابیت شخصیت های این مجموعه و داستان جذاب آن ، بزرگسالان نیز به دنبال کردن بخش های این مجموعه علاقه مند و از آن خسته نخواهند شد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بهترین بسته آموزش زبان فرانسه

مجموعه آموزش زبان فرانسه Le Nouvel Édito B2

مجموعه آموزش فرانسوی Le Nouvel Edito B2  برای زبان آموزان سطح متوسط زبان فرانسه  است که تقریبا در سطح B1 هستند و میخواهند به سطح B2 ارتقا پیدا کنند مناسب بوده و شامل یک کتاب اصلی با ۲۲۲ صفحه (مخصوص زبان آموز)  به صورت  Pdf+  کتاب راهنمای تدریس (مخصوص مدرس کتاب) (Guide pédagogique) به صورت  pdf+ ۳۸ فایل شنیداری مرتبط با کتاب + ۱۰ ویدیوی مرتبط با موضوع هر درس می باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بهترین پادکست های فرانسوی

مجموعه ویدویی Bienvenue en France

مجموعه تصویری Bienvenue en France  با ۲۶ فیلم کوتاه برای زبان آموزان سطح A1,A2, B1  بسیار مفید می باشد و روند آموزش فیلم ها بدین گونه است که ابتدای هر قسمت، فیلمی کوتاه در قالب یک سیر داستانی نمایش داده می شود و پس از آن یک مدرس نکات اساسی و گرامر آن درس را توضیح داده و بار دیگر بخش های مهم فیلم با زیرنویس فرانسوی تکرار می شود. مجموعه ویدویی Bienvenue en France با فیلم های کوتاه و جذابش ، سیر یادگیری زبان فرانسه را آسان نموده و به زبان آموز کمک می کند تا قدرت شنیداری و گفتاری خود را بهبود بخشد.توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بهترین پکیج آموزش زبان فرانسوی

مجموعه ویدیویی  Dites-moi tout

یک سریال آموزشی جذاب است که برای بزرگسالان سطح مبتدی A1 & A2 تهیه و تولید شده است. این مجموعه شامل ۱۵ درس یا فیلم حدودا ۱۲ دقیقه ای است و در مجموع ۳ ساعت فیلم آموزشی زبان فرانسه را تقدیم بیننده نموده و نکات پایه و اصلی زبان فرانسه را در قالب سریال به او آموزش می دهد.توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بهترین پادکست های فرانسوی

مجموعه ویدیویی  Le Français avec Victor

مجموعه تصویری آموزش زبان فرانسه با ویکتور (Le Français avec Victor) شامل دو DVD می باشد که دی وی دی اول شامل ۱۳ درس (۱۳ فایل ویدیویی) و دی وی دی دوم شامل ۱۲ درس (۱۲ فایل ویدیویی) است و مجموعاَ  حدود ۲ ساعت فیلم آموزشی را تقدیم زبان آموزان عزیز می نماید. از مزیت های بسیار خوب مجموعه Le Français avec Victor این است که تمامی بخش های فیلم همراه با زیرنویس فرانسوی است و متن تمامی بخش های فیلم در PDF مربوط به هر درس همراه با تمرین وجود دارد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.


آموزش زبان

آموزش زبان فرانسوی نصرت

آموزش زبان فرانسه نصرت  یکی از معروف ترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان فرانسوی در ایران است زیرا که آموزش زبان فرانسه را به دو زبان فارسی و فرانسه ارائه می کند و هدف آن در کنار آموزش لغات، آموزش جملات و مکالمات رایج به شیوه گوش دادن و تکرار و تمرین است. آموزش زبان فرانسه به روش نصرت علاوه بر آموزش لغات و کاربردهای آنها در جملات، مهارت شنیداری و صحبت کردن زبان آموز را نیز تقویت می نماید. شیوه آموزش زبان فرانسوی نصرت بدین صورت است که زبان آموز هر روز یک درس (حدودا ۳۰ دقیقه ای) از مجموعه را بادقت گوش می دهد تا پس از ۹۰ روز کاملا به جملات و اصطلاحات موردنیاز مسلط شده باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بهترین پکیج آموزش زبان فرانسوی

کتاب داستان های فرانسوی برای سطوح A همراه با فایل های صوتی

در این مجموعه ی بی نظیر ۲۰ کتاب فرانسوی مناسب برای مبندیان با سطح زبانی A1,A2 موجود است که اغلب آنها همراه با فایل صوتی هستند و برخی از آنها شامل تمرینات پایانی یا بخش به بخش می باشند تا در کنار مطالعه داستان و لذت بردن از آن، مهارت های شما را در درک و فهم موضوع داستان و یادگیری نکات لغوی و گرامری بسنجند. همچنین برخی شامل تمرینات نوشتاری و شنیداری مرتبط با موضوع داستان هستند که این تمرینات بسیار بسیار در تقویت زبان فرانسه زبان آموزان مؤثر و کارآمد است. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

مجموعه کتاب داستان های فرانسوی

مجموعه کتاب داستان های فرانسوی برای کودکان

در آموزش زبان فرانسوی، مطالعه و خواندن کتاب داستان در تقویت یک زبان نقش بسزایی دارد. مجموعه ای که در این پست به شما معرفی می گردد شامل ۴۳ کتاب داستان فرانسوی می باشد که در دوسری تهیه شده است. اگرچه این داستان ها برای کودکان است ولی به دلیل ساده بودن جملات و تصاویر و داستان های جذابش می تواند برای بزرگسالان سطح مبتدی زبان فرانسه نیز مفید باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بهترین متد آموزش زبان فرانسه

داستان های فرانسوی مناسب برای سطوح B1-B2 همراه با فایل های صوتی

در این پست مجموعه ای بی نظیر از کتاب داستان های زبان فرانسوی را برای علاقمندان به زبان فرانسه که در سطح متوسط هستند آماده کرده ایم.  تمامی این داستان ها سطح بندی شده می باشند ومناسب برای سطوح B1 و B2 می باشند. همچنین به همراه این پکیج بی نظیر ۱۴ شماره از مجله فرانسوی France cité مربوط به سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹  به عنوان هدیه و به صورت فایل های پی دی اف عرضه می شود. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بهترین متد یادگیری زبان فرانسه

پادکست های صوتی Busuu French

یکی از بهترین وب سایت های آموزش زبان، سایت www.busuu.com می باشد که پادکست های صوتی آموزش زبان فرانسه ای را با همین نام منتشر نموده است. مجموعه پادکست های صوتی آموزش زبان فرانسه با ۱۵۷ درس و درقالب ۴ سطح A1, A2, B1, B2  لغات، جملات و مکالمات اصلی زبان فرانسه را درس به درس و به تفکیک موضوعی آموزش می دهد. هر درس شامل یک فایل شنیداری به زبان فرانسه با کیفیت صدای عالی و به همراه یک پی دی اف مصور است که تمامی صحبت های درون فایل صوتی را به همراه ترجمه آنها به انگلیسی دارا می باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

بهترین مجموعه آموزش زبان فرانسه

پادکست ها صوتی فرانسوی با نامِ ۲۰۰۰ سال تاریخ جهان

۲۰۰۰ ans d’histoire  نام یک برنامه رادیویی است که طی سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۱ از شبکه رادیویی France Inter پخش می شده است. ۸۲۸ بخش از این برنامه به صورت فایل های صوتی و به زبان فرانسوی در این مجموعه وجود دارد و خدمت شما عزیزان ارائه می گردد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

پکیج منابع آموزش فرانسه

مجموعه صوتی و تصویری  FrenchPod101

مجموعه صوتی و تصویری FrenchPod101 مجموعه بسیارعظیم و مطرحی برای آموزش زبان فرانسه می باشد که از وبسایت www.FrenchPod101.com منتشر می شود. این مجموعه شامل ۳ نوع فایل ویدیویی، صوتی، پی دی اف می باشد که در سه سطح مبتدی (Beginnerمتوسط (Intermediate) و پیشرفته (Advanced) لغات، گرامر و مکالمات زبان فرانسه را در قالب موضوعات متنوع و اصلی زندگی به دو زبان انگلیسی و فرانسه به شما آموزش می دهد. زبان رابط این مجموعه انگلیسی است . درنتیجه آشنایی نسبی با زبان انگلیسی برای استفاده از این مجموعه ضروری می باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

پکیج منابع آموزش فرانسه از صفر تا صد

مجموعه صوتی Native French Speech

پادکست های صوتی فرانسوی Native French Speech  که توسط سایتی با همین نام www.nativefrenchspeech.com تولید و منتشر شده است، مجموعه ای است جهت تقویت مهارت reading & listening زبان فرانسه و مناسب برای زبان آموزان سطح B2,C1 که قصد دارند زبان فرانسوی خود را تقویت و دایره واژگان و اطلاعات عمومیشان را درباره کشور فرانسه گسترش دهند. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

پکیج منابع آموزشی فرانسه

پادکست های صوتی اخبار فرانسوی Journal en français facile

رادیو فرانسه در برنامه های خود بخشی تحت عنوانِ Journal en français facile دارد که هر روز در آن یک فایل صوتی خبری ۱۰-۱۵ دقیقه ای به همراه متن آن برای زبان آموزان زبان فرانسه منتشر می کند. تفاوت این سری از اخبار این است که با کلمات ساده تر و با تلفظی آرام و شمرده تر پخش می شود. گوش دادن به این اخبار برای زبان آموزان سطح B2 و دانشجویان زبان فرانسه بسیار مفید بوده و علاوه بر تقویت مهارت شنیداری آنها، اصطلاحات و عبارات خبری را نیز به آنها می آموزد. گوش دادن پادکست های صوتی journal en français facile شما را کم کم آماده می کند تا اخبار و برنامه های تلویزیونی شبکه های فرانسوی را به راحتی ببینید و بفهمید. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

Michel Thomas French

آموزش زبان فرانسه به روش میشل توماس Michel Thomas French

مجموعه آموزش صوتی زبان فرانسه میشل توماس، مجموعه ای از فایل های صوتی است که در دو سطح مقدماتی و پیشرفته تهیه و تولید شده است. مجموعه های آموزشی میشل توماس علاوه بر فرانسه، برای ۱۲ زبان زنده دیگر نیز تولید شده و موفقیت های بی شماری کسب کرده است. زبان رابط این مجموعه انگلیسی است، لذا برای استفاده، آشنایی نسبی با زبان انگلیسی ضروری می باشد. میشل توماس زبان شناسی بود که به ۱۰ زبان مختلف مسلط بود و به خاطر آموزش زبان های خارجی به بازیگران مطرح سینما بسیار محبوب و معروف شد. او بعد از کسب تجربیات زیاد، یک شیوه آموزشی خاص را با نام خودش ابداع نمود که مجموعه  حاضر نمونه ای از کارهای اوست. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

دیکشنری های فرانسوی

متد آموزش زبان فرانسوی  FrancoFolie 1 & 2

متد آموزشی FrancoFolie یکی از متدهای خوب آموزش زبان فرانسه است که در بسیاری از کشورها ی دنیا از جمله در برخی موسسات آموزشی ایران تدریس می شود. متد آموزشی FrancoFolie متعلق به انتشارات معروف CIDEB بوده و کاملا آکادمیک و اصولی زبان فرانسه را از پایه آموزش می دهد. این مجموعه از FrancoFolie 1 و FancoFolie 2   تشکیل شده است و شامل کتاب اصلی و کتاب تمرین به صورت PDF و فایل های صوتی می باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

دانلود منابع آموزش زبان فرانسه

سریال آموزش زبان فرانسوی French in action

تماشای سریال های آموزشی یکی از بهترین راه های یادگیری زبان می باشد. سریال آموزشی  French in action مجموعه ای از ۵۲ قسمت ۳۰ دقیقه ای است که علاوه بر فیلم شامل کتاب منطبق بر فیلم، کتاب تمرینات و حتی فایل های صوتی فیلم نیز می باشد. مجموعه آموزشی فرانسه در عمل با به تصویر کشیدن زندگی روزمره یک خانواده مباحث اصلی زبان فرانسوی را از پایه تا پیشرفته بخش به بخش آموزش می دهد. دیالوگ های فیلم بسیار ساده بوده و با تلفظی آرام و تکرار چندباره یادگیری زبان فرانسه را آسان تر می کند. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

دانلود کتاب و منابع آموزش زبان فرانسه

کتاب های آموزش فرانسه Alter Ego همراه با فایل های صوتی

متد آموزش زبان فرانسه Alter Ego یکی از جدیدترین و بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه است که در Alliance Francoise پاریس یکی از قدیمی ترین و معروف ترین موسسات آموزشی فرانسه تدریس می شود. همچنین در بسیاری از موسسات آموزش زبان کشورمان نیز امروزه این متد طرفداران بسیاری داشته و تدریس می شود. متد آموزشی آلتر اِگو که برای آموزش فرانسه به بزرگسالان تهیه و تولید شده است شامل ۵ سطح مختلف می باشد که در ۵ جلد کتاب آموزشی همراه با کتاب تمرین و فایل های صوتی گردآوری شده است و زبان فرانسه را از الفبا تا پیشرفته آموزش می دهد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

دانلود دیکشنری فرانسه به فارسی با تلفظ برای اندروید

متد آموزش زبان فرانسه Le Nouveau Taxi

کی از جدید ترین و بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه، متد آموزشی Le Nouveau Taxi متعلق به انتشارات Hachette فرانسه می باشد که برای رده سنی نوجوانان و بزرگسالان تولید شده است. سایت رپیدلرن پکیج کاملی از این متد را که شامل Le Nouveau Taxi 1، Le Nouveau Taxi 2 و Le Nouveau Taxi 3 است را تهیه و خدمت زبان آموزان گرامی ارائه می دهد. هر جلد از کتاب برای آموزش یک سطح از زبان فرانسه تولید شده و و با مطالعه سه جلد شما را به سطح B1 زبان فرانسه می رساند. کتاب های تاکسی علاوه بر کتاب اصلی و کتاب تمرین و فایل های صوتی فیلم آموزشی نیز دارند که برای تقویت مکالمه زبان آموزان و تقویت مهارت شنیداری بسیار مفید می باشد. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

داستانهای فرانسوی با ترجمه فارسی

متد آموزش زبان فرانسه کافه کرم  Café Crème 1&2

کافه کرم یکی از بهترین متدهای آموزش زبان فرانسه می باشد که در آموزشگاه های زبان و حتی دانشگاه ها برای رشته های فرانسه، مدیریت جهانگردی و … تدریس می شود. اگرچه به عقیده برخی این متد قدیمی است ولی می توان به جرأت گفت که این متد امتحان خود را پس داده و تمام کسانی که از این متد خصوصا برای سطوح مبتدی استفاده کرده اند بسیار راضی و موفق بوده و زبان فرانسه و هر ۴ مهارت زبانی را کاملا اصولی و آکادمیک آموخته اند.در این پکیج کتاب های کفه کرم ۱ و ۲ را به صورت PDF وهمراه با فایل های صوتی مربوطه خدمت زبان آموزان گرامی ارائه می کنیم. توضیحات بیشتر را می توانید از طریق لینک زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

مجموعه از کتاب های آموزشی دیگر به صورت پی دی اف

مجموعه از کتاب های آموزشی دیگر به صورت پی دی اف

در این پکیج چندین کتاب دیگر در زمینه های آموزش واژگان، گرامر و … و نمونه سوالات آزمونهای مختلف و دیکشنری های تخصصی موجود می باشد.

4 دیدگاه برای “کاملترین پکیج منابع آموزشی زبان فرانسه French Pack”

  1. من هرچقدر سعی کردم نتونستم مجموعه راخریداری کنم لطفا راهنمایی کنید لطفا هزینه مجموعه راهم بفرمایید چقدر میشه با پشتیبانی هم تماس گرفتم جوابی داده نشد متشکرم

    1. سلام دوست عزیز؛
      ما روزهای کاری از ساعت ۱۲ تا ۱۷ پاسخگو هستیم. با این شماره تماس بگیرید و یا در واتس اپ همین شماره پیغام بگذارید. در اسرع وقت جواب داده می شود.
      ۰۹۳۹۹۱۲۲۰۳۰

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا