کامل ترین پکیج کتاب داستان انگلیسی همراه با فایل های صوتی

مقدمه

پکیجی که در این قسمت برای شما عزیزان تهیه کرده ایم، کامل ترین پکیج داستان زبان انگلیسی می باشد. منابعی که در این پکیج آموزشی قرار دارد، از معتبرترین و معروف ترین داستان های زبان انگلیسی است که دارای بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب الکترونیکی می باشد. خواندن کتاب داستان برای هر سطح و هر سنی توصیه می شود، زیرا خواندن داستان باعث می شود که بسیاری از مهارت ها در زبان آموزان تقویت شود. با خواندن کتاب داستان علاوه بر خواندن داستان های مورد علاقه خود، می توانید مهارت مکالمه، نحوه کاربرد لغات در جملات و مهارت نوشتاری خود را تقویت کنید.

همچنین تمامی داستان های این پکیج آموزشی دارای فایل صوتی نیز می باشند که با گوش دادن به فایل های صوتی می توانید مهارت شنیداری (Listening) خود را نیز تقویت کنید. این بسته آموزشی برای تمامی سطوح (مقدماتی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد و همانطور که گفته شد، تمامی سنین می توانند از این بسته آموزشی استفاده کنند. زیرا این پکیج دارای کتاب داستان های سطح بندی شده انگلیسی می باشد. اغلب زبان آموزان به دنبال داستان های انگلیسی صوتی همراه با متن می باشند و بعضی دیگر به دنبال داستان های کوتاه انگلیسی نیز می باشند. این مجموعه آموزشی، انواع داستان ها را برای شما عزیزان آماده کرده است. داستان انگلیسی نحوه کاربرد لغات در جملات را به شما آموزش می دهد که همین امر باعث می شود جملات برای همیشه در ذهن شما باقی بمانند. اغلب زبان آموزان هنگام صحبت کردن، ابتدا به فارسی فکر می کنند و بعد آن را به زبان انگلیسی برگردانده و ارائه می دهند. این روش غلطی است، زیرا باعث می شود که زبان آموز نتواند مکالمه روان و درستی داشته باشد. زبان آموزان می توانند با خواندن مداوم کتاب داستان و تقویت دایره لغات خود، مهارت مکالمه را به راحتی در خود تقویت کرده و به صورت کاملا روان صحبت کنند.

کامل ترین پکیج کتاب های داستان انگلیسی

زبان

انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد دی وی دی

۱۲ دی وی دی

نوع فایل

PDF – MP3

توضیحات

دارای فایل های صوتی – همراه با معتبرترین داستان های انگلیسی

قیمت

۳۹۹,۰۰۰ تومان

خرید

معرفی بخشی از کتاب داستان های موجود در این پکیج

آموزش زبان انگلیسی از اول

کتاب داستان The Best American Short Stories Of The Century، یکی از کتاب داستان های معروف زبان انگلیسی است که دارای داستان های کوتاه نیز می باشد. اغلب زبان آموزان به دنبال داستان های کوتاه می باشند، زیرا داستان های بلند و طولانی آنها را خسته می کند. این مجموعه داستانی دارای ۵۶ داستان معروف می باشد که دارای فایل های PDF و MP3 نیز می باشد. تمامی فایل های صوتی همراه با متن می باشند.

آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز

مجموعه کتاب های داستان Harcourt-Leveled Readers، از مجموعه داستان های خوب زبان انگلیسی می باشد که مهارت خواندن (Reading) را به راحتی تقویت می کند. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، شامل ۷ سطح کامل می باشد که تمامی سطوح (مقدماتی – متوسط – پیشرفته) را دارا می باشد. تمامی افراد در هر سطح و در هر سنی که هستند، می توانند از این مجموعه داستان ها استفاده کنند. یکی از مزایای این مجموعه داشتن تصاویر موجود در کتاب، همراه با کیفیت بالاست. تمامی کتاب های الکترونیکی (PDF) این مجموعه دارای فایل های صوتی (MP3) نیز می باشند.

آموزش زبان انگلیسی در خانه

کتاب های Scott Foresman Science، یکی از کتاب های علمی سطح بندی شده کامل و معروف می باشد که در قالب ۷ سطح آموزشی برای زبان آموزان و علاقه مندان به خواندن داستان های انگلیسی فراهم شده است. این مجموعه دارای بیش از ۲۹۰ کتاب الکترونیکی می باشد که تمام آنها همراه با فایل های صوتی می باشند و همچنین هرکدام از کتاب ها دارای موضوعات مختلف و متنوعی هستند. کی از ویژگی های برجسته این مجموعه، فایل های صوتی می باشد که در فایل های PDF قرار گرفته است و زبان آموز به سادگی و با یک کلیک بر روی پخش صدا می تواند تمامی متن های کتاب را همزمان با اینکه می بینند، گوش دهند.

آموزش زبان انگلیسی همراه با قصه های انگلیسی

مجموعه کتاب داستان های سطح بندی شده The Black Cat – Reading and Training، از مجموعه داستان های معتبر و پرفروش می باشد که بسیاری از زبان آموزان و علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی را به خود جذب کرده است. این مجموعه دارای ۶ سطح کامل می باشد که برای تمامی سطوح نیز مناسب می باشد. داستان های زبان انگلیسی می توانند به راحتی دایره لغات شما را افزایش دهند. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که فایل های صوتی این مجموعه به زبان آموزان کمک می کند که نحوه صحیح لغات را فرابگیرند.

آموزش زبان انگلیسی همراه با کتاب داستان

کتاب های Password Readers، یکی از مجموعه داستان های پرطرفدار زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب ۵ سطح برای زبان آموزان عزیز فراهم شده است که این سطوح دارای ۲۸ کتاب داستان مختلف می باشند. این مجموعه دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که فایل های صوتی آن به صورت سه بعدی (۳D) است. همین امر باعث جذب بسیاری از زبان آموزان به مجموعه شده است و علاقه آنها را به یادگیری زبان از طریق کتاب داستان افزایش داده است. داستان های این مجموعه همراه با تمرین می باشند که پاسخ تمرینات در انتهای کتاب قرار دارند.

خرید اینترنتی پکیج کتاب های داستان انگلیسی

مجموعه Story Teller، یکی از مجموعه داستان های معروف می باشد که در قالب ۲ بخش برای علاقه مندان به خواندن داستان های زبان انگلیسی فراهم شده است. کتاب های داستان به راحتی می توانند باعث تقویت مهارت خواندن (Reading) شوند. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، دارای داستان های متنوع و جالب می باشد. همچنین با اصطلاحات و عبارات کاربردی که در متن های داستان وجود دارد، مهارت مکالمه زبان آموزان را نیز تقویت خواهد کرد.

داستان های کوتاه زبان انگلیسی

مجموعه کتاب های Penguin Readers، از مجموعه داستان های خوب زبان انگلیسی می باشد که دارای ۷ سطح کامل (استارتر و ۶ سطح اصلی) می باشد. از آنجایی که این کتاب ها سطح بندی شده می باشند، برای تمامی سطوح (مبتدی – متوسط – پیشرفته) مناسب می باشد. تمامی کتاب داستان های این مجموعه دارای فایل های صوتی می باشند که علاوه بر تقویت مهارت شنیداری (Listening)، تلفظ صحیح لغات را به شما عزیزان می آموزد. مجموعه فوق، دارای لهجه بریتیش (British) می باشد.

دانلود پکیج کتاب های داستان انگلیسی با لینک مستقیم

کتاب های داستان Cambridge English Readers، یکی از مجموعه کتاب داستان های خوب زبان انگلیسی می باشد که از انتشارات معتبر Cambridge است. این مجموعه در قالب ۷ سطح (استارتر و ۶ سطح اصلی) برای شما عزیزان آماده شده است. داستان های این مجموعه متنوع و جذاب می باشند که همین امر مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. داستان های این مجموعه همراه با تمرین هستند که پاسخ آنها در انتهای کتاب می باشد. همچنین این مجموعه برای آمادگی و موفقیت در آزمون های PET – KET – FCE – CAE مناسب است.

دانلود داستان های آمریکایی

کتاب های داستان Oxford Bookworms Library، از مجموعه داستان های موسسه معروف آکسفورد می باشد. این مجموعه دارای ۷ سطح کامل (استارتر و ۶ سطح اصلی) می باشد که تمامی سطح ها می توانند از این مجموعه داستان ها استفاده کنند. زبان آموزانی که به خواندن داستان های انگلیسی علاقه دارند، می توانند علاوه بر خواندن داستان و لذت بردن از آن، بسیاری از مهارت های (تقویت دایره لغات – مهارت شنیداری – مکالمه) زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

دانلود داستان های ساده زبان انگلیسی

مجموعه داستان های Mac Millan Readers، یکی از مجموعه داستان های پرفروش زبان انگلیسی می باشد که در قالب ۶ سطح کامل برای زبان آموزانی که به خواندن داستان های انگلیسی علاقه دارند، آماده شده است. از آنجایی که این مجموعه داستان به صورت سطح بندی می باشد، برای تمامی سطوح (مقدماتی تا پیشرفته) مناسب می باشد. این مجموعه دارای داستان های کوتاه می باشد و همین باعث شده است که داستان های متنوع با تعداد بیشتری برای شما عزیزان فراهم شود. این مجموعه دارای لهجه بریتیش (British) می باشد.

دانلود رایگان داستان های انگلیسی سطح بندی شده

مجموعه کتاب های oxford read and discover، یکی از مجموعه کتاب های علمی زبان انگلیسی می باشد که دارای موضوعات مختلف و کاربردی بسیاری می باشد. این موضوعات در مورد هنر، علوم، مطالب اجتماعی و … می باشد که علاوه بر تقویت زبان انگلیسی، باعث افزایش اطلاعات عمومی شما زبان آموزان عزیز می شود. با این مجموعه به راحتی می توانید مهارت خواندن (Reading) خود را تقویت کرده و به صورت روان مطالب انگلیسی را روخوانی کنید.

دانلود قصه های انگلیسی

مجموعه داستان های Scholastic Publishing، از سری داستان های خوب و برتر آموزش زبان انگلیسی می باشد. کتاب های داستان این مجموعه برای تمامی سنین مناسب می باشد، اما اغلب برای کودکان و نوجوانان استفاده می شود. این مجموعه داستان ها موجب افزایش دایره لغات شده و نحوه استفاده لغات در جملات را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. تمامی داستان های این مجموعه دارای فایل های صوتی (MP3) می باشد. شما می توانید همزمان با خواندن داستان ها به فایل های صوتی آنها نیز گوش دهید و مهارت شنیداری خود را تقویت کنید.

دانلود کتاب داستان انگلیسی سطح پیشرفته

کتاب های داستان Express Publishing Readers، از مجموعه داستان های خوب آموزش زبان انگلیسی می باشد. کتاب های داستان علاوه بر تقویت مهارت خواندن (Reading)، باعث تقویت مهارت مکالمه، افزایش دایره لغات، نحوه جمله بندی می شوند و اگر مانند این مجموعه دارای فایل های صوتی داستان ها باشند، به تقویت مهارت شنیداری نیز کمک می کند. در واقع زبان آموزی که باهوش باشد می تواند به راحتی همراه با خواندن یک داستان مورد علاقه خود، بسیاری از مهارت های زبان انگلیسی را فرابگیرد. این مجموعه علاوه بر زبان آموزان، برای معلمان نیز مناسب می باشد.

دانلود کتاب داستان های انگلیسی با فایل های صوتی

مجموعه کتاب های Czytamy w oryginale، از سری مجموعه داستان های جذاب و پرمخاطب زبان انگلیسی می باشد. هرکتاب داستان همراه با یک کتاب تمرین می باشد که جهت آموزش و تقویت زبان انگلیسی برای شما آماده شده است. زبان آموزانی که در سطح متوسط قرار دارند، باید برای تقویت مکالمه خود از فیلم های آموزشی و کتاب های داستان استفاده کنند. مجموعه داستان های موجود در این پکیج آموزشی در یادگیری زبان انگلیسی می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

دانلود کتاب داستان های زبان انگلیسی سطح مبتدی

کتاب های داستان Foreign Language Teaching and Research Press Readers، یکی از مجموعه داستان های آموزش مهارت خواندن (Reading) زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب ۵ سطح کامل برای زبان آموزان عزیز آماده شده است که این سطوح دارای بیش از ۴۰ داستان جالب و خواندنی می باشد. از آنجایی که کتاب داستان ها دارای لغات و اصطلاحات متعددی می باشند، بر روی صحبت کردن و نحوه نوشتن ما تاثیرگذار هستند. تمامی داستان های این مجموعه همراه با فایل های صوتی می باشند.

فروش پکیج کتاب های داستان انگلیسی

مجموعه داستان های Heinemann Guided Readers، از سری کتاب داستان های جذاب و خواندنی زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای داستان های متنوع و زیادی می باشد که همین باعث شده است که کتاب های متعدد با موضوعات مختلفی در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. این مجموعه هم مانند دیگر مجموعه داستان های این پکیج آموزشی دارای فایل های صوتی داستان ها می باشد.

خرید کامل ترین پکیج کتاب های داستان انگلیسی همراه با فایل های صوتی

کامل ترین پکیج کتاب های داستان انگلیسی

زبان

انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد دی وی دی

۱۲ دی وی دی

نوع فایل

PDF – MP3

توضیحات

دارای فایل های صوتی – همراه با معتبرترین داستان های انگلیسی

قیمت

۳۹۹,۰۰۰ تومان

خرید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا