خرید مجموعه آموزشی Effortless English

مقدمه

بسته منابعی که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین پکیج آموزش زبان انگلیسی در سایت Rapidlearn می باشد. در این بسته کامل ما از تمامی فایل های آموزشی؛ نظیر فایل های صوتی (MP3)، کتاب های الکترونیکی (PDF)، فایل های نرم افزار، فیلم های آموزشی، دیکشنری ها و … برای یادگیری شما عزیزان کمک گرفته ایم. فایل هایی که در این پکیج وجود دارند، هیچگاه به تنهایی نمی توانند زبان انگلیسی را به طور کامل به زبان آموزان آموزش دهند، زیرا هر کدام از آنها می توانند یک مهارت را تقویت کنند.

این بسته آموزشی دارای منابع معتبر و پرفروش آموزش زبان انگلیسی می باشد که به راحتی به شما کمک خواهند کرد که زبان انگلیسی را فرا بگیرید. افرادی که شروع به یادگیری زبان انگلیسی می کنند، بهتر است در محیط های مختلف آموزشی قرار بگیرند و زبان انگلیسی را از روش های مختلف آموزشی بیاموزند. زبان آموزان حتی می توانند خارج از محدوده درسی همراه با موسیقی های انگلیسی، روزنامه، کتاب های داستان، مجلات، فیلم های زبان اصلی و … زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

از آنجایی که زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است، بسیار زبان کاربردی می باشد که در دنیای امروزی بسیاری از افراد با آن سروکار دارند. علاوه بر فایل های مختلف و مجموعه های آموزشی انگلیسی معتبر، این پکیج دارای دیکشنری ( PDF تصویری – Windows – IOS – Android ) نیز می باشد. همه افرادی که با زبان انگلیسی سروکار دارند، به یک دیکشنری همراه، که بر روی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ قابل نصب باشد، احتیاج دارند. به همین دلیل ما دیکشنری های قابل نصب بر روی محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم عامل ها ( Windows – IOS – Android ) را در این پکیج کامل آموزشی، در خدمت شما عزیزان قرار داده ایم. اغلب افراد برای اینکه مطلبی را به خوبی فرا بگیرند، چندین مجموعه تهیه می کنند که باید هزینه زیادی را بابت آنها پرداخت کنند.

سایت رپید لرن (Rapidlearn) این پکیج کامل را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به صورت یکجا و با صرف هزینه کمتر تمام مجموعه های معتبر و کامل آموزش زبان انگلیسی را تهیه نمایید. امیدواریم این پکیج آموزشی بتواند شما را در یادگیری کامل زبان انگلیسی یاری دهد.

جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی – از صفر تا صد

زبان

انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد دی وی دی

۳۰ دی وی دی

لهجه

امریکن – بریتیش

نوع فایل

ویدیویی – نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

دارای معتبرترین منابع آموزشی – همراه با دیکشنری های قابل نصب بر روی پرکاربردترین سیستم عامل ها

قیمت

۶۴۹,۰۰۰ تومان

خرید

لیست مجموعه های موجود در این بسته

نام مجموعه

تعداد

مجموعه های تصویری (فیلم و سریال)

اکسترا Extra

 2 DVD

دیالوگ شبکه آموزش Dialogue

 6 DVD

Living English از شبکه  استرالیا

۱ DVD

انگلیش وی English Way

 1 DVD

الفبا

آموزش کارتونی حروف الفبا

۱ DVD

مجموعه تصویری مقدماتی Busy Beavers

آموزش الفبا Alphablocks

نرم افزار

نرم افزار رزتا استون – لهجه آمریکن American

۱ DVD

نرم افزار رزتا استون – لهجه بریتیش British

گرامر

آموزش گرامر به زبان فارسی – ویدویی

 4 DVD

مجموعه های صوتی

انگلیسی بدون کوشش Effortless English

 ۲ DVD

پادکستهای EnglishClass101

۳ DVD

آموزش تلفظ انگلیسی

The American Accent 50 Rules

۳ DVD

English by the Hour – By Linquist

 ۱ DVD

آموزش لغات

آموزش انگلیسی با دانکن Mr. Duncan

 ۲ DVD

Daily Video Vocabulary

 ۱ DVD

آموزش مکالمه

آموزش مکالمه به فارسی Real Develop

 ۱ DVD

مجموعه ویدویی English Bites

مجموعه ویدویی Intensive English

آموزش فارسی انگلیسی با اخبار Word in the News

مجموعه صوتی Linguaphone English

دیکشنری

دیکشنری های آکسفورد

 2 DVD

دیکشنری های تصویری

Longman Contemporary English Dictionary

Cambridge Advanced Learners Dictionary

Macmillan English Dictionary for Advanced Learners

دیکشنری های مخصوص اندروید

دیکشنری های مخصوص iOS

اصطلاحات انگلیسی

مجموعه کلاس ویدویی EngVid Idioms

 2 DVD

مجموعه ویدویی Learning Idioms With Teacher

نرم افزار North American Idioms

سایر مجموعه های آموزش اصطلاحات

کتابهای داستان و مجلات انگلیسی سطح بندی شده

کتابهای سطح بندی شده MacMillan

 2 DVD

Scott Foresman Science

کتابهای سطح بندی با فایل صوتی در ۷ سطح

کتابهای داستان HARCOURT – Leveled Readers

Express Publishing Readers

کتابهای داستان انگلیسی انتشارات Czytamy w oryginale

معرفی برخی از مجموعه های موجود در این بسته

آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم

مجموعه ویدیویی Alpha Blocks، از سری مجموعه های آموزش الفبای زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه آموزشی قصد دارد که حروف الفبای زبان انگلیسی را برای شما عزیزان یادآوری کرده و شما را با نحوه صحیح تلفظ آنها آشنا کند. البته طبعا” هر شخصی حروف الفبای انگلیسی را تقریبا می شناسد که قصد یادگیری مهارت های کامل زبان انگلیسی را دارد. در هر صورت ما این مجموعه تصویری را در این پکیج قرار دادیم که قبل از شروع یادگیری کامل زبان انگلیسی، ابتدا مهارت های اولیه و ابتدایی را یادآور شویم.

فروش پکیج منابع ویدیویی انگلیسی

فیلم آموزشی engvid یکی از مجموعه های تصویری کامل آموزش تمامی مهارت های زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه ویدیویی توسط چندین استاد به شما عزیزان آموزش داده می شود که هرکدام مبحث جداگانه ای از زبان انگلیسی را به شما آموزش خواهند داد. همراه با این مجموعه آموزشی، علاوه بر یادگیری مهارت های زبان انگلیسی، می توانید خود را برای آزمون های تافل و آیلتس نیز آماده کنید. این مجموعه کامل به دلیل استفاده از اساتید مختلف برای آموزش، محیط و فضای آموزش را برای زبان آموزان جذاب و دوست داشتنی کرده است.

دانلود مجموعه تصویری آموزش زبان انگلیسی همراه با زیرنویس

سریال آموزشی @Extr، یکی از معروف ترین و پرفروش ترین فیلم آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب ۳۰ قسمت برای شما آماده شده است که زبان انگلیسی را به شیوه طنز و کمدی آموزش خواهد داد. هدف شخصیت های این مجموعه ویدیویی در واقع تقویت مهارت مکالمه در زبان آموزان می باشد. به همین دلیل تمامی کلمات و جملات را تا جایی که امکان دارد به صورت واضح و شمرده شمرده بیان می کنند. هر قسمت این فیلم آموزشی در مورد یک موضوع جالب و متنوع می باشد که زبان آموز را راغب به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می کند.

آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز

فیلم آموزشی Dialogue، یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی می باشد. این مجموعه در قالب ۲ سطح آموزشی (مبتدی و متوسط) برای شما تهیه شده است که هر سطح آن دارای ۹۰ قسمت می باشد. در واقع این مجموعه آموزشی در قالب ۱۸۰ قسمت آموزشی است. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد، برای افراد مبتدی و کسانی که چیز زیادی از زبان انگلیسی نمی دانند، بسیار مفید و مناسب می باشد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که ابتدا مکالمه ای را به زبان انگلیسی بیان می کند و بعد ترجمه فارسی آن را برای یادگیری بهتر عنوان می کند. این مجموعه دارای هر دو لهجه بریتیش و امریکن می باشد.

دانلود ویدیویی زبان انگلیسی

فیلم آموزش گرامر زبان انگلیسی به فارسی، یکی از مجموعه های ویدیویی آموزش گرامر زبان انگلیسی به زبان فارسی می باشد. گرامر یکی از مهم ترین بخش های زبان انگلیسی می باشد که در تقویت مهارت مکالمه بسیار موثر است. گرامر این مجموعه توسط یکی از اساتید زبان انگلیسی آموزش داده می شود که تمامی نکات و ترفندهای مهم و ضروری مربوط به گرامر را به شما عزیزان خواهد آموخت. نحوه آموزش این مجموعه به گونه ای می باشد که زبان آموز احساس خستگی نکند بلکه به مجموعه نیز علاقه مند شود.

رزتا-استون-انگلیسی

نرم افزار Rosetta Stone، یکی از معروف ترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان انگلیسی در جهان است. در این مجموعه شما از یک زبان استفاده می کنید، آن هم همان زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. یعنی دیگر احتیاجی به ترجمه فارسی برای یادگیری زبان ندارید. به دلیل موفقیت چشمگیر نرم افزار رزتا استون انگلیسی، این شرکت نرم افزار خود را برای ۲۹ زبان زنده دنیا نیز تولید کرده است. مجموعه فوق نسخه ۴ (جدیدترین ورژن) نرم افزار Rosetta Stone می باشد. این مجموعه می تواند لهجه صدای کاربر را تشخیص دهد و درستی یا نادرستی آن را مشخص کند.

دیکشنری ها؛ بسته جامع منابع انگلیسی که در اختیار شما قرار میگیرد، شامل مجموعه ای کامل از چند دیکشنری بسیار معروف می باشد که نیازهای تمامی کاربران را به دیکشنری های مختلف مرتفع میکند. این دیکشنری ها برای سیستم عاملهای ویندوز، اندروید و iOS تهیه شده اند.این مجموعه شامل دیکشنری معروف Babylon همراه با چهار بسته دیکشنری انگلیسی به فارسی می شود. برای دستگاههای اندرویدی حدود یازده دیکشنری معروف مانند FastDic, Longman Android, Oxford Dictionary, Cambridge Advanced Learner قرار دارند. برای سیستم عامل iOS نیز ۸ دیکشنری مختلف از جمله دیکشنری کالینز، لانگمن و آکسفورد قرار دارند.

 

تقویت کلمات زبان انگلیسی بر روی گوشی

مجموعه تصویری Word in the News – BBC Learning، یکی از بهترین مجموعه های آموزش لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه توسط چندین مدرس همراه با لهجه بریتیش آموزش داده می شود. این مجموعه برگرفته از اخبار شبکه BBC می باشد که اغلب در اخبار، لغات و اصطلاحات پرکاربرد و عمومی بکار برده می شود. این مجموعه لغات و اصطلاحات انگلیسی را همراه با زبان فارسی به شما آموزش می دهد و سپس آن واژگان و عبارات را در جملات و موضوعاتی مربوط به آنها استفاده می کند، که نحوه استفاده از آنها را نیز فرابگیرید.

 

تقویت زبان انگلیسی با فیلم

مجموعه ویدیویی Real Develop، از سری مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی می باشد. این مجموعه در قالب ۲۱ درس آموزشی برای شما عزیزان آماده شده است که لهجه آن امریکن (American) می باشد. زبان آموزان مبتدی همیشه به دنبال آموزش زبان انگلیسی به زبان فارسی هستند که این مجموعه می تواند برای آنها بسیار مفید و مناسب باشد. زیرا تمام لغات و اصطلاحاتی که در طول روز به آنها احتیاج دارید را به شما آموزش خواهد داد. همچنین متضاد بعضی از کلمات را بیان خواهد کرد که این عمل به یادگیری بهتر لغات کمک خواهد کرد.

 

 

تقویت لهجه آمریکایی

مجموعه تصویری The American Accent Course – ۵۰ Rules، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت لهجه امریکن می باشد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، یکی از بهترین مجموعه های آموزش نحوه صحیح تلفظ حروف و کلمات زبان انگلیسی می باشد که همراه با لهجه امریکن مطالب را آموزش می دهد. در ابتدا تمام حروف صدا دار را همراه با تلفظ صحیح و مثال به شما آموزش می دهد. همچنین تفاوت تلفظ بین لغاتی مانند (Heat،Hit  –  Ship،Sheep ) را برای شما با آوردن مثال و جمله مشخص می کند. این مجموعه ویدیویی مکالمه شما را همراه با لهجه امریکن تقویت خواهد کرد.

 

دانلود مجموعه های ویدیویی همراه با زیرنویس

مجموعه ویدیویی English by the Hour – By Linquist، بهترین فیلم آموزش تلفظ لغات و اصوات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه تصویری توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی تدریس می شود که با روش و متدی جدید نحوه تلفظ زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش خواهد داد. آموزش این مجموعه به قدری جذاب و جالب می باشد که هیچ زبان آموزی از دنبال کردن آن احساس خستگی نخواهد کرد. علاوه بر آموزش تلفظ انگلیسی، لحن کلام را نیز به شما آموزش خواهد داد که چگونه کلمات را همراه با لهجه بیان کنید.

 

 

آموزش زبان انگلیسی سریع

مجموعه تصویری English Way، از پرمخاطب ترین مجموعه های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه به ۲ بخش آموزش مکالمه و گرامر زبان انگلیسی تقسیم می شود که آموزش نکات گرامری توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی صورت می گیرد. آموزش این مجموعه همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد که زبان آموزان بهتر و راحت متوجه مطالب آموزشی شوند. از آنجایی که آموزش این مجموعه بسیار کامل می باشد و تمامی نکات و مفاهیم مهم و ضروری گفته می شود، جای هیچگونه سوال و یا ابهامی برای شما عزیزان باقی نمی گذارد. این مجموعه دارای لهجه امریکن (American) می باشد.

 

دانلود پکیج منابع ویدیویی انگلیسی با لینک مستقیم

مجموعه فیلم آموزشی Learn English with Mister Duncan، یکی از بهترین مجموعه های ویدیویی آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه در قالب ۸۸ فایل ویدیویی برای شما آماده شده است. این مجموعه لغات و اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی را همراه با طنز و سرگرمی به شما آموزش خواهد داد که بهتر در ذهن شما باقی بماند. آموزش این مجموعه توسط یکی از اساتید منتخب و برجسته زبان انگلیسی، به نام Mr Duncan برای شما طراحی شده است. فضای آموزشی این مجموعه بسیار جذاب و همراه با سرگرمی می باشد که زبان آموزان به راحتی زبان انگلیسی را فرابگیرند.

 

دانلود فیلم آموزشی گرامر زبان انگلیسی

مجموعه ویدیویی Living English، از سری مجموعه های آموزش زبان انگلیسی به صورت تصویری می باشد. این مجموعه دارای ۴۲ قسمت آموزشی می باشد که زبان انگلیسی را با روشی جدید و جذاب به زبان آموزان آموزش خواهد داد. بعد از پایان هر قسمت از این مجموعه، ۲ نفر از اساتید زبان انگلیسی درباره مباحث و موضوعات گفته شده در فیلم آموزشی بحث کرده و آن را بررسی می کنند. موضوعات این فیلم آموزشی کاربردی و برای امور روزانه بسیار مناسب می باشد که به تقویت مهارت مکالمه شما کمک خواهد کرد. این مجموعه تصویری همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد.

 

آموزش زبان انگلیسی به صورت صوتی

مجموعه آموزشی Effortless English، یکی از پرفروش ترین مجموعه های صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، یکی از مجموعه های خوب آموزش لغات و مکالمه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه برای تمامی سطوح (مبتدی تا پیشرفته) مناسب می باشد، زیرا دارای سطوح مختلف است. آموزش این مجموعه به صورت تصویری می باشد و آموزش آن توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی صورت گرفته است که لغات ضروری زبان انگلیسی را همراه با حرکات جالب به شما آموزش خواهد داد. همراه با این مجموعه به راحتی و همانند زبان مادری می توانید زبان انگلیسی را فرابگیرید.

 

آموزش زبان انگلیسی در خودرو

پادکست های English Class 101، یکی از مجموعه های صوتی کامل آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه تمامی نکات و مطالب مربوط به زبان انگلیسی را از پایه و به صورت ابتدایی برای شما بیان می کند. یکی از مشخصه های برجسته این مجموعه، آموزش همراه با ۲ لهجه British و American می باشد که زبان آموزان طبق هر لهجه ای که می خواهند زبان انگلیسی را فرا بگیرند. این مجموعه علاوه بر تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی، مهارت مکالمه را نیز تقویت خواهد کرد. مجموعه فوق دارای پادکست های صوتی و تصویری می باشد.

 

فایل های صوتی آموزش زبان انگلیسی

مجموعه صوتی Linguaphone، یکی از معروف ترین مجموعه های صوتی آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۳ سطح آموزشی (Beginner – Intermediate – Advanced) می باشد که تمام زبان آموزان و افرادی که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارند، می توانند از این مجموعه استفاده کنند. این مجموعه علاوه بر دارا بودن سطوح مختلف، دارای مبحث های جداگانه دیگری از زبان انگلیسی می باشد که مهارت های Listening  و Reading و شما را تقویت خواهد کرد. همچنین نحوه صحبت کردن همراه با تلفظ صحیح را به شما آموزش خواهد داد.

 

 

آموزش ضزب المثل زبان انگلیسی

کتاب Really Learn 100 Phrasal Verbs، ازسری کتاب های آموزش افعال مرکب در زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۰۰ فعل مرکب و یا دو قسمتی می باشد که شما را با آنها آشنا می کند. آموزش مجموعه فوق به این صورت می باشد که: هر صفحه به یک فعل اختصاص داده شده است که به این صورت تمامی توضیحات (مترادف و متضاد) مربوط به فعل را کامل آموزش می دهد. همچنین دارای تمریناتی است که میزان یادگیری شما عزیزان را ارزیابی می کند و پاسخ آنها در انتهای کتاب قرار دارد. افعال موجود در این مجموعه از افعال رایج و پرکاربرد در طول روز می باشد.

 

جملات محاوره ای زبان انگلیسی

نرم افزار North American Idioms، یکی از بهترین نرم افزار های آموزش اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی می باشد. این نرم افزار دارای بخش های مختلفی می باشد که همراه با موضوعات متنوع و جذابی که دارد، اصطلاحات فراوانی را به زبان آموزان خواهد آموخت. همچنین دارای خلاصه دروس و تمریناتی می باشد که به زبان آموزان کمک خواهد کرد مطالب را یادآوری کنند و برای همیشه به ذهن خود بسپارند. این نرم افزار برای آموزش از تصاویر جالب و متنوع استفاده کرده است که یادگیری مطالب را برای شما آسان کند.

 

دانلود پکیج آموزش اصلاحات با لینک مستقیم

فیلم آموزشی Learning Idioms With Teacher، یکی از بهترین مجموعه های ویدیویی آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. حتی می توان گفت این مجموعه تصویری یکی از بهترین مجموعه های این پکیج آموزشی نیز می باشد. این فیلم توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی آموزش داده می شود. آموزش این مجموعه همراه با متدی جدید و جذاب صورت می گیرد که زبان آموزان را برای یادگیری اصطلاحات به خود علاقه مند می کند. اصطلاحات هر موضوع را به صورت جداگانه به شما آموزش خواهد داد و همچنین متن فایل های ویدیویی این مجموعه در فایل PDF قرار دارند.

 

دانلود مجموعه های صوتی آموزش واژگان انگلیسی

مجموعه Daily Video Vocab یکی از بهترین مجموعه های آموزش و تقویت لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه آموزشی دارای ۱۱۹ درس می باشد که در هر درس شما را با یک لغت آشنا کرده و معنی آن را به صورت توضیح مختصر بیان می کند. در آخر با آوردن چند مثال درس را کامل می کند. مثال ها به شما کمک می کند که معنی کامل و دقیق اصطلاحات و لغات را متوجه شوید. لغاتی که در این مجموعه آموزش داده می شوند، برای صحبت کردن و در برقراری مکالمات روزانه بسیار کاربردی می باشند.

 

آموزش زبان انگلیسی در خانه

کتاب های Scott Foresman Science، یکی از کتاب های علمی سطح بندی شده کامل و معروف می باشد که در قالب ۷ سطح آموزشی برای زبان آموزان و علاقه مندان به خواندن داستان های انگلیسی فراهم شده است. این مجموعه دارای بیش از ۲۹۰ کتاب الکترونیکی می باشد که تمام آنها همراه با فایل های صوتی می باشند و همچنین هرکدام از کتاب ها دارای موضوعات مختلف و متنوعی هستند. کی از ویژگی های برجسته این مجموعه، فایل های صوتی می باشد که در فایل های PDF قرار گرفته است و زبان آموز به سادگی و با یک کلیک بر روی پخش صدا می تواند تمامی متن های کتاب را همزمان با اینکه می بینند، گوش دهند.

 

دانلود داستان های ساده زبان انگلیسی

مجموعه داستان های انگلیسی، بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی نیز محسوب می شود. کتاب های مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، دارای کتاب داستان های متنوع با سطوح کامل هستند که برای تمامی افراد و سطوح نیز مناسب می باشند. یکی از ویژگی های این مجموعه، این است که دارای داستان های جذاب و سرگرم کننده می باشد. داستان های این مجموعه کوتاه می باشند و همین باعث شده است که داستان های متنوع با تعداد بیشتری ارائه گردد. زبان آموزان اغلب به دنبال داستان های کوتاه و جالب می باشند، زیرا داستان های کوتاه لذت بخش و سرگرم کننده نیز می باشند. تمام کتاب های این مجموعه همراه با فایل صوتی می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب داستان های انگلیسی اینجا را کلیک کنید.

 

آموزش صوتی زبان انگلیسی رایگان

Listening to The News از سری مجموعه های صوتی معروف آموزش زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه مهارت شنیداری زبان آموزان را تقویت می کند و به زبان آموزان کمک می کند که زبان انگلیسی را در مدت زمان کمی بیاموزند. همچنین این مجموعه دارای متن فایل های صوتی می باشد که اگر متوجه فایل های صوتی نشدید با دیدن متن فایل های صوتی مشکل خود را برطرف کنید. تقویت مهارت شنیداری در داشتن مکالمه ای خوب بسیار موثر است.

خرید پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی

جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی – از صفر تا صد

زبان

انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد دی وی دی

۳۰ دی وی دی

لهجه

امریکن – بریتیش

نوع فایل

ویدیویی – نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

دارای معتبرترین منابع آموزشی – همراه با دیکشنری های قابل نصب بر روی پرکاربردترین سیستم عامل ها

قیمت

۶۴۹,۰۰۰ تومان

خرید

2 دیدگاه برای “جامع ترین پکیج منابع آموزش زبان انگلیسی – از صفر تا صد”

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا