فروش پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی

مقدمه

پکیجی که هم اکنون برای شما عزیزان آماده کرده ایم، یکی از بهترین بسته های آموزش اصطلاحات و اسلنگ های زبان انگلیسی (Idioms & Slangs) می باشد. ما سعی کرده ایم در این پکیج آموزشی، بهترین و معتبرترین منابع آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی را جمع آوری کنیم تا زبان آموزان برای یادگیری اصطلاحات به راحتی به این منابع دسترسی داشته باشند. بکار بردن اصطلاحات در مکالمات روزمره بسیار اهمیت دارد و به جملات و عبارات ما در صحبت هایمان جلوه می بخشد.

بعضی از زبان آموزان زبان انگلیسی را به طور کامل فرا گرفته اند و حتی به راحتی هم می توانند صحبت کنند؛ اما با اصطلاحات و اسلنگ های زبان انگلیسی آشناییتی ندارند. اگر از اصطلاحات و اسلنگ های انگلیسی در صحبت هایمان استفاده نکنیم، مکالمات ما بسیار سطحی و ابتدایی به نظر می رسند. و همچنین اگر مخاطب ما از اصطلاحات در صحبت های خود استفاده کند، ما متوجه منظور او نخواهیم شد.

این پکیج آموزشی دارای اصطلاحات، اسلنگ ها و بسیاری از عبارات رایج و پرکاربرد روزانه را شامل می شود که در صحبت کردن افراد بسیار موثر است. برای یادگیری اصطلاحات باید از روش ها و تکنیک های خاصی کمک گرفت که این روش های خاص آموزشی را در این پکیج، در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. منابعی که در این بسته آموزشی قرار دارند، از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین مجموعه های تقویت اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی هستند. اغلب زبان آموزان برای یادگیری مبحث و یا مهارتی از زبان انگلیسی، چندین مجموعه تهیه می کنند که باید هزینه زیادی را بابت آن پرداخت کنند. سایت رپیدلرن (Rapidlearn)، این پکیج آموزشی کامل را تهیه کرده است تا مجموعه های معتبر و پرفروش را به صورت یکجا و با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

کامل ترین پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی

زبان

انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد دی وی دی

۲ دی وی دی

نوع فایل

ویدیویی – نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

معتبرترین منابع آموزش اصطلاحات و اسلنگ های زبان انگلیسی – یادگیری همراه با تکنیک خاص آموزشی

قیمت

۱۴۹,۰۰۰ تومان

خرید

معرفی برخی از مجموعه های موجود در این بسته

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی از ابتدا

مجموعه Phrasal Verbs and Idioms، از سری مجموعه های آموزش اصطلاحات و افعال مرکب در زبان انگلیسی می باشد که در ۲ سطح آموزشی برای شما عزیزان آماده شده است. هرکدام از این سطوح دارای تقریبا ۱۲ درس می باشد که اصطلاحات و افعال چند قسمتی زبان انگلیسی را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. مجموعه ای که در اختیار دارید، بسیاری از افعال مرکب و اصطلاحات رایج را به شما عزیزان آموزش خواهد داد. همچنین این مجموعه دارای تمریناتی می باشد که پاسخ تمرینات و متن فایل های صوتی در انتهای کتاب قرار دارند.

آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی به صورت خودآموز

دیکشنری Cambridge International Dictionary of Idioms، یکی از بهترین دیکشنری های آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این دیکشنری اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی را به ترتیب حروف الفبا به شما معرفی خواهد کرد. همچنین بعد از معرفی اصطلاحات، تمریناتی را برای شما آماده کرده است که پاسخ تمام تمرینات در انتهای کتاب موجود می باشد. این مجموعه به شما آموزش خواهد داد که هر اصطلاح را چگونه و در چه موقعیتی استفاده کنید. دیکشنری فوق علاوه بر زبان آموزان برای معلمان و مترجمان نیز مناسب می باشد.

آموزش اصطلاحات و اسلنگ های زبان انگلیسی

کتاب What’s Up? American Idioms، از مجموعه های آموزش اصطلاحات آمریکایی می باشد. اسم مجموعه (What’s Up) در واقع یک اصطلاح است که با همین عمل قصد دارد، رایج بودن اصطلاحات موجود در مجموعه را عنوان کند. اگر قصد دارید به صورت حرفه ای و در سطح بالا زبان انگلیسی را یاد بگیرید، قطعا باید مبحث اصطلاحات را فرابگیرید. اگر تاکنون به دنبال یادگیری اصطلاحات و عبارت های عامیانه برای بکار بردن در مکالمات خود نبوده اید، پس زبان انگلیسی را به طور کامل نیاموخته اید. بکار بردن اصطلاحات، در صحبت کردن به صورت روان بسیار موثر است.

آموزش افعال دو قسمتی در زبان انگلیسی

کتاب Easy American Idioms، یکی از بهترین مجموعه های آموزش اصطلاحات عامیانه آمریکایی می باشد. این کتاب دارای ۲۰ درس آموزشی می باشد که همراه با موضوعات متنوع و آموزنده است. این مجموعه دارای موضوعاتی است که به صورت روزانه با آنها سروکار دارید که شامل: خرید، ورزش، کار، ملاقات، علایق (دوست داشتن و دوست نداشتن) و … می شود. نحوه آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که هر درس دارای یک داستان کوتاه می باشد که تعدادی اصطلاح رایج در داستان ها بکار برده شده است. بعد از اتمام داستان تمامی اصطلاحات را همراه با معنی برای شما بیان می کند.

آموزش ضزب المثل زبان انگلیسی

کتاب Really Learn 100 Phrasal Verbs، ازسری کتاب های آموزش افعال مرکب در زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۰۰ فعل مرکب و یا دو قسمتی می باشد که شما را با آنها آشنا می کند. آموزش مجموعه فوق به این صورت می باشد که: هر صفحه به یک فعل اختصاص داده شده است که به این صورت تمامی توضیحات (مترادف و متضاد) مربوط به فعل را کامل آموزش می دهد. همچنین دارای تمریناتی است که میزان یادگیری شما عزیزان را ارزیابی می کند و پاسخ آنها در انتهای کتاب قرار دارد. افعال موجود در این مجموعه از افعال رایج و پرکاربرد در طول روز می باشد.

جملات عامیانه زبان انگلیسی

کتاب ۱۰۱American English Idioms، یکی از مجموعه های آموزش اصطلاحات رایج زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۰۱ اصطلاح کاربردی می باشد که به صورت روزانه می توانید از آنها استفاده کنید. آموزش این مجموعه همراه با تصاویر صورت می گیرد که برای زبان آموزان جذابیت داشته باشد. و همچنین آموزش هر اصطلاح توسط یک داستان کوتاه شکل می گیرد که زبان آموز اصطلاح را در جمله و مربوط به موضوع مربوط به خود فرا بگیرد. روشی که این مجموعه برای شما عزیزان در نظر گرفته است، تنها برای این است که برای همیشه در ذهن شما باقی بماند.

جملات کوچه بازاری زبان انگلیسی

مجموعه Idioms Organiser، یکی از بهترین مجموعه های آموزش اصطلاح زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای بیش از ۱۸۰۰ اصطلاح کاربردی و رایج زبان انگلیسی است. مجموعه فوق دارای ۱۱۰ درس می باشد که هر درس شامل ۲ صفحه آموزش کامل می باشد. همچنین علاوه بر آموزش، دارای تمریناتی می باشد که با انجام دادن آنها مطالب را بهتر و در مدت زمان کمتری فرا خواهید گرفت. این مجموعه در انتهای دروس، دارای بخش خلاصه و مرور می باشد که به زبان آموزان کمک می کند مطالب را یادآوری کنند.

جملات محاوره ای زبان انگلیسی

نرم افزار North American Idioms، یکی از بهترین نرم افزار های آموزش اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی می باشد. این نرم افزار دارای بخش های مختلفی می باشد که همراه با موضوعات متنوع و جذابی که دارد، اصطلاحات فراوانی را به زبان آموزان خواهد آموخت. همچنین دارای خلاصه دروس و تمریناتی می باشد که به زبان آموزان کمک خواهد کرد مطالب را یادآوری کنند و برای همیشه به ذهن خود بسپارند. این نرم افزار برای آموزش از تصاویر جالب و متنوع استفاده کرده است که یادگیری مطالب را برای شما آسان کند.

یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی در منزل

مجموعه Test Your English Idioms، از سری مجموعه های آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای بیش از ۷۵۰ اصطلاح رایج انگلیسی و همچنین دارای بیش از ۴۵ آزمون می باشد. سوالات و یا آزمون های موجود در این مجموعه به یادگیری بهتر مطالب کمک می کنند، همچنین دارای پاسخ تمامی سوالات و آزمون ها می باشد. بخش مقدمه این مجموعه را با دقت مطالعه کنید، زیرا دارای توضیحات کامل در مورد مجموعه می باشد که می تواند در یادگیری مطالب شما را یاری دهد.

خرید پستی پکیج آموزش اصطلاحات

مجموعه Dictionary of American Idioms، یکی از مجموعه های خوب تقویت اصطلاحات امریکن زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه به صورت دیکشنری برای شما عزیزان آماده شده است که معنی هر اصطلاح را همراه با مثالی برای تفهیم بهتر بیان می کند. مجموعه فوق به شما کمک می کند که اصطلاحات کاربردی زبان انگلیسی را به راحتی فرا بگیرید. این مجموعه به صورت دیکشنری می باشد، یعنی شما می توانید به راحتی و بدون صرف وقت اصطلاح مورد نظر خود را بیابید، که این موضوع یکی از مزایای این مجموعه محسوب می شود.

خرید پستی پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی

مجموعه English Phrasal Verbs in Use، از مجموعه های آموزش افعال مرکب و یا افعال دو قسمتی زبان انگلیسی می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، دارای ۲ سطح می باشد. سطح Intermediate مجموعه شامل ۷۰ درس و سطح Advanced دارای ۶۰ درس می باشد که هر درس دارای ۲ صفحه آموزش است. صفحه اول مطالب مربوطه را آموزش می دهد و صفحه دوم شامل تمریناتی مربوط به آموزش می باشد. این مجموعه شامل حدود ۱۰۰۰ افعال دو قسمتی می باشد. مجموعه فوق همراه با پاسخ تمام تمرینات می باشد.

دانلود اسلنگ و ضرب المثل های زبان انگلیسی

مجموعه Speak English Like an American از مجموعه های خوب آموزش اصلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۲۵ درس کامل می باشد که بعد از آموزش چند درس، بخشی به نام خلاصه دروس وجود دارد. زبان آموزان می توانند همراه با این بخش، مطالب گفته شده را مرور کرده و بخاطر بسپارند. فایل های صوتی این مجموعه دارای تمامی مکالمات موجود در کتاب الکترونیکی می باشند که همراه با گوش دادن به این فایل ها می توانید علاوه بر یادآوری اصطلاحات، مهارت تلفظ خود را تقویت کنید.

دانلود پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها

مجموعه Essential Idioms in English، یکی از مجموعه های آموزش اصطلاحات ضروری زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۳ سطح می باشد: سطح Elementary (درس ۱۳-۱)، سطح Intermediate (درس ۲۷-۱۴)، سطح Advanced (درس ۳۹-۲۸). این مجموعه دارای ۳۹ درس می باشد که اصطلاحات ضروری زبان انگلیسی را همراه با معنی و مثالی از آن برای شما بیان خواهد کرد. مجموعه ای که اکنون در اختیار دارید، ویرایش چهارم این مجموعه می باشد و نسبت به ویرایش های قبلی تغییراتی کرده است.

دانلود پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی با لینک مستقیم

کتاب ۱۰۰۰English Proverbs & Sayings، یکی از مجموعه های آموزش ضرب المثل انگلیسی می باشد. همانطور که از نام مجموعه پیداست، این مجموعه ۱۰۰۰ ضرب المثل انگلیسی را به شما آموزش خواهد داد. گاهی اوقات جملات و یا عباراتی را در انگلیسی می شنویم که معنی آنها را نمی دانیم، زیرا نمی توان به صورت لفظی و یا کلمه به کلمه آنها را ترجمه کرد. برخی از زبان آموزان به یادگیری ضرب المثل علاقه دارند و می خواهند از آنها در مکالمات خود استفاده کنند اما هیچ مجموعه و یا کتابی را برای یادگیری در دسترس ندارند. این مجموعه می تواند به زبان آموزان در یادگیری ضرب المثل های انگلیسی کمک کند.

دانلود پکیج آموزش اصلاحات با لینک مستقیم

فیلم آموزشی Learning Idioms With Teacher، یکی از بهترین مجموعه های ویدیویی آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. حتی می توان گفت این مجموعه تصویری یکی از بهترین مجموعه های این پکیج آموزشی نیز می باشد. این فیلم توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی آموزش داده می شود. آموزش این مجموعه همراه با متدی جدید و جذاب صورت می گیرد که زبان آموزان را برای یادگیری اصطلاحات به خود علاقه مند می کند. اصطلاحات هر موضوع را به صورت جداگانه به شما آموزش خواهد داد و همچنین متن فایل های ویدیویی این مجموعه در فایل PDF قرار دارند.

دانلود رایگان پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی

فیلم آموزشی American Slang – English Lessons With Jennifer، یکی از مجموعه های تصویری آموزش زبان محاوره ای و عامیانه زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه به شما خواهد آموخت که چگونه از عبارات عامیانه در مکالمات خود استفاده کنید. این مجموعه ویدیویی توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی به نام Jennifer به شما عزیزان آموزش داده می شود. روش آموزش این مجموعه بسیار ساده می باشد و زبان آموزان به راحتی می توانند این مطالب را فرابگیرند. هدف از قرار دادن این فیلم آموزشی در این پکیج آموزشی آشنایی زبان آموزان با عبارات و جملات عامیانه می باشد.

دانلود رایگان پکیج اصطلاحات

کتاب Idioms With Picture، از مجموعه های آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی همراه با تصویر می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، شامل ۸۰ اصطلاح رایج و کاربردی زبان انگلیسی می باشد که همراه با تصاویر مربوطه اصطلاحات را آموزش می دهد. یادگیری اصطلاحات کمی مشکل می باشد، اما همراه با این مجموعه آموزش بسیار ساده صورت می گیرد. آموزش هر مطلبی همراه با تصویر بهتر و در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد، زیرا بهتر در ذهن و حافظه افراد باقی می ماند.

دانلود کتاب افعال چند قسمتی در انگلیسی

دیکشنری essential phrasal verbs dictionary، یکی از مجموعه های آموزش افعال مرکب زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۱۸۰۰ افعال دو قسمتی می باشد که معنی افعال را همراه با مثالی کاربردی برای زبان آموزان عزیز بیان می کند. بسیاری از افراد افعال مرکب و یا دو قسمتی را نمی شناسند، این مجموعه برای آنها می تواند بسیار مفید و مناسب باشد. افعالی که در این دیکشنری وجود دارد می تواند به شما کمک کند که از آنها به راحتی در مکالمات خود استفاده کنید.

فزوش پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در انگلیسی

دیکشنری Urban Dictionary Fularious Street Slang Defined، از سری مجموعه های آموزش اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی می باشد. این دیکشنری بسیاری از اصطلاحات عامیانه زبان انگلیسی را همراه با معنی و توضیحات کامل در مورد آن به شما آموزش خواهد داد. همچنین علاوه بر معنی و توضیحات کامل، مثال های کاربردی برای این اصطلاحات بیان می کند که به راحتی بتوانید از آنها در صحبت ها و نوشته های غیر رسمی و دوستانه خود استفاده کنید. استفاده از اصطلاحات در مکالمات خود باعث می شود که نزدیک به زبان انگلیسی و به صورت روان صحبت کنید.

کامل ترین پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی

مجموعه Dictionary of Contemporary Slang، یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش و تقویت اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. مجموعه فوق دارای بیش از ۷۰۰۰ عبارت و اصطلاح عامیانه زبان انگلیسی می باشد. اصطلاحات محاوره ای به افراد کمک می کند که به راحتی بتوانند گفتگوی دوستانه برقرار کنند. این مجموعه اصطلاحات را در قالب موضوعات خاص آموزش می دهد که زبان آموزان به راحتی بتوانند در مورد هر موضوعی اصطلاحات مربوط به آن را فرا بگیرند. همچنین این مجموعه، نوع کلمات (فعل، اسم، صفت و …) و نقش آنها را نیز مشخص خواهد کرد.

slang در زبان انگلیسی

مجموعه صوتی How to Use American Idioms and Slangs، از سری مجموعه های آموزش اصطلاحات و عبارت های عامیانه زبان انگلیسی همراه با فایل های صوتی می باشد. این مجموعه در قالب ۶ فایل صوتی می باشد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: ابتدا یک اصطلاح را همراه با معنی آن بیان می کند و بعد آن اصطلاح را در مکالمه ای بکار می برد. مکالمه را دوبار بیان می کند؛ دفعه اول خود اصطلاح و دفعه دوم معنی اصطلاح را در مکالمه بکار می برد. این عمل باعث می شود که زبان آموز اصطلاح و نحوه استفاده از آن را بشناسد.

Proverb زبان انگلیسی

مجموعه صوتی Phrasal Verbs، از بهترین مجموعه های آموزش افعال مرکب و دو قسمتی زبان انگلیسی همراه با فایل های MP3 می باشد. این مجموعه آموزشی دارای ۲ بخش می باشد که بخش اول دارای ۲۴ فایل صوتی و بخش دوم دارای ۹۶ فایل صوتی می باشد. همچنین بعد از اتمام داستان، تمرینات و سوال هایی را برای شما آماده کرده است که باعث می شود مطالب را بهتر درک کنید. همراه با این مجموعه صوتی به راحتی می توانید اصطلاحات را فرا بگیرید و آنها را در مکالمات خود بکار ببرید.

پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان

کتاب Idioms for Everyday Use، یکی از مجموعه های آموزش اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۲۰ درس می باشد که علاوه بر آموزش، تمریناتی را برای شما آماده کرده است. بعد از آموزش اصطلاحات، بخشی به نام خلاصه و مرور دروس وجود دارد که مطالب آموزش داده شده از قبل را برای شما عزیزان یادآوری خواهد کرد. آموزش این مجموعه به این صورت می باشد که: داستانی را برای شما آماده کرده است که اصطلاحات را در داستان بکار برده است. بعد از معرفی اصطلاحات در داستان، معنی آنها را به صورت جداگانه بیان کرده است.

phrasal verbs در انگلیسی

کتاب Is That What You Mean، یکی از مجموعه های آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۲ سطح می باشد که بسیاری از اصطلاحات و تعبیرات زبان انگلیسی را به شما عزیزان آموزش خواهند داد. مجموعه فوق اصطلاحات زبان انگلیسی را همراه با تصویر به شما عزیزان آموزش خواهد داد. آموزش هر درس در قالب ۲ صفحه می باشد که صفحه اول اصطلاحات را به شما آموزش خواهد داد و در صفحه دوم تمریناتی را برای شما آماده کرده است. انتهای کتاب دارای پاسخ تمرینات نیز می باشد.

کتاب آموزش اصطلاحات به صورت PDF

مجموعه ای ارزشمند بالغ بر ۳۰ کتاب آموزش اصطلاحات به صورت PDF، را می توان یکی از مجموعه های برجسته این پکیج آموزشی معرفی کرد. مجموعه ای که در اختیار دارید، دارای بیش از ۳۰ مجموعه می باشد که اصطلاحات، اسلنگ ها، افعال مرکب و … را آموزش می دهد. همچنین همراه با یادگیری این مطالب، تکنیک ها و نکات مهم مربوط به اصطلاحات را نیز به شما آموزش خواهد داد. همراه با این مجموعه که خود به صورت یک بسته منابع کامل می باشد، می توانید بسیاری از اصطلاحات و عبارت های عامیانه زبان انگلیسی را فرا بگیرید.

خرید پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش اصطلاحات و اسلنگ ها در زبان انگلیسی

زبان

انگلیسی

سطح

مبتدی تا پیشرفته

تعداد دی وی دی

۲ دی وی دی

نوع فایل

ویدیویی – نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

معتبرترین منابع آموزش اصطلاحات و اسلنگ های زبان انگلیسی – یادگیری همراه با تکنیک خاص آموزشی

قیمت

۱۴۹,۰۰۰ تومان

خرید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا