آموزش تجارت و کسب و کار انگلیسی

مقدمه

بسته منابعی که هم اکنون برای زبان آموزان عزیز آماده کرده ایم، یکی از پکیج های کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است و برای تمامی موقعیت ها و امور روزانه کاربرد دارد. یکی از این نیازهای روزانه افراد، کسب و کار است که نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد. افرادی که سفرهای کاری فراوانی را در پیش دارند، این پکیج آموزشی برای آنها بسیار مفید و موثر خواهد بود. زیرا این پکیج آموزشی تمامی اصطلاحات و مفاهیم مربوط به تجارت و کسب و کار را دارا می باشد. آموزش اصطلاحات بر روی نحوه صحبت کردن افراد موثر است و مهارت مکالمه زبان آموزان را تقویت می کند. هدف این پکیج آموزشی تقویت مهارت مکالمه برای افرادی است که با تجارت و کسب و کار مشغول هستند. همانطور که می دانید یک تاجر یا بازرگان باید به راحتی و با صراحت بتواند صحبت کند و در برقراری ارتباط بسیار روان باشد. اغلب افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت را دارند، زمان و فرصت کافی برای یادگیری آن را ندارند. به همین منظور این بسته منابع کامل تجارت را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن مطالب مربوط به تجارت را فرابگیرید. اغلب افراد از چندین مجموعه مختلف، برای یادگیری نکات و مطالب بیشتر استفاده می کنند که باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند. اما با خرید این مجموعه علاوه بر هزینه کمتری که صرف خرید می کنند، تعداد زیادی از مجموعه های آموزشی تجارت را به صورت یکجا نیز دریافت می کنند. امیدواریم که با تهیه این پکیج کامل توانسته باشیم قدم بزرگی در راستای رسیدن شما به اهدافتان برداشته باشیم.

کامل ترین پکیج آموزش تجارت زبان انگلیسی

زبان

انگلیسی

سطح

متوسط و پیشرفته

تعداد دی وی دی

۷ دی وی دی

نوع فایل

نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

همراه با ۴۰ محصول معتبر آموزش تجارت زبان انگلیسی – تقویت مهارت مکالمه

قیمت

۲۹۹,۰۰۰ تومان

خرید

بخشی از مجموعه های موجود در این بسته

آموزش زبان انگلیسی بازرگانی

مجموعه Intelligent Business، یکی از مجموعه های خوب آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه دارای ۴ سطح آموزشی می باشد که تمامی مطالب و نکات مربوط به تجارت و کسب و کار را برای شما عنوان خواهد کرد. این مجموعه برای تمامی افرادی که قصد دارند زبان انگلیسی را برای امور تجاری و بازرگانی بیاموزند، مناسب می باشد. مجموعه فوق دارای فایل های نرم افزار، PDF و MP3 است و همچنین دارای کتاب های Course Book – Work Book – Teacher’s Book – Skills Book – Test Book نیز می باشد.

آموزش زبان انگلیسی برای کسب و کار

مجموعه Business Result، از سری مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، دارای فایل های ویدیویی، نرم افزار، PDF و MP3 می باشد که زبان آموز بتواند تمامی مهارت های لازم را به سادگی فرابگیرد. مجموعه فوق دارای ۵ سطح کامل می باشد که این سطوح دارای Student Book – Work Book – Teacher’s Book همراه با فایل های صوتی نیز می باشد.

آموزش عبارات و جملات رسمی انگلیسی

مجموعه صوتی Assimil-English for Business World، از مجموعه های تقویت مهارت های لازم جهت یادگیری تجارت زبان انگلیسی می باشد. مجموعه فوق یک مجموعه صوتی می باشد که علاوه بر یادگیری مهارت های تجارت، مهارت شنیداری شما را نیز تقویت خواهد کرد. هدف این مجموعه آموزش ساده و آسان به زبان آموران است که مطالب را به راحتی فرابگیرند. مجموعه صوتی بر روی مهارت شنیداری و مکالمه افراد نیز تاثیر خواهد گذاشت.

آموزش مجموعه های صوتی تجارت

مجموعه BBC Business English by Roger Owen، یکی از مجموعه هایی است که علاوه بر تقویت مهارت های تجارت، سطح زبان انگلیسی شما را افزایش خواهد داد. این مجموعه دارای ۹ بخش می باشد که هر بخش آن دارای ۲۴ درس است. این مجموعه علاوه بر آموزش دارای تمرینات نیز می باشد که پاسخ تمرینات در انتهای هر درس آمده است. همچنین فایل های صوتی این مجموعه دارای قسمتی است که نحوه برقراری ارتباط و صحبت کردن را به شما می آموزد.

آموزش مکالمه های اداری و تجاری

مجموعه Berlitz English Business، از سری مجموعه های آموزش امور تجاری و بازرگانی زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه دارای ۲ کتاب در ۲ سطح مختلف می باشد که این کتاب ها دارای فایل های PDF و MP3 هستند. این مجموعه دارای تمریناتی است که زبان آموزان را در یادگیری سریعتر یاری می دهد و همچنین دارای پاسخ تمرینات در انتهای کتاب می باشد. با این مجموعه اصطلاحات و مفاهیم روزانه مربوط به تجارت و کسب و کار را فراخواهید گرفت.

آموزش مهارت های بازرگانی انگلیسی

مجموعه Business 1 to 1، یکی از مجموعه های خوب و کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه در قالب ۳ سطح آموزشی می باشد که هر سطح آن دارای ۴۴ درس می باشد. مجموعه ای که در اختیار دارید، علاوه بر کتاب اصلی (کتاب دانش آموز)، دارای کتاب معلم نیز می باشد. به همین دلیل از این مجموعه معلمان و مدرسین نیز می توانند استفاده کنند. این مجموعه دارای فایل های صوتی (MP3) می باشد که متن فایل های صوتی نیز در انتهای کتاب قرار دارد.

آموزش نحوه نوشتن نامه انگلیسی

مجموعه business communication skills socialising، از مجموعه های خوب تقویت مهارت مکالمه در تجارت و کسب و کار است. تنها هدف این مجموعه، آموزش برقراری روابط اجتماعی در امور اداری و تجاری زبان انگلیسی است. این مجموعه از انتشارات دلتا است و همچنین دارای کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) نیز می باشد. با گوش دادن به فایل های صوتی این مجموعه می توانید تلفظ و لهجه خود را برای برقراری مکالمه تجاری تقویت کنید.

خرید اینترنتی پکیج آموزش تجارت زبان انگلیسی

مجموعه New Market Leader، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد که دروس این مجموعه به یادگیری هر چه سریع تر زبان انگلیسی برای تجارت کمک خواهد کرد. این مجموعه آموزشی ویرایش دوم مجموعه است که در قالب ۵ سطح می باشد. این مجموعه دارای فایل های نرم افزار، ویدویی، PDF و MP3 می باشد که فایل پی دی اف آن دارای Student Book، Work Book و Teacher’s Book می باشد. تمامی این کتاب ها همراه با فایل های صوتی می باشند. مجموعه فوق دارای سوالات و آزمون هایی است که در قالب نرم افزار و به صورت اینتراکتیو برای شما عزیزان آماده شده است.

دانلود مجموعه های اداری و تجاری انگلیسی

مجموعه Business Focus، یکی از مجموعه های یادگیری مهارت های مربوط به تجارت و بازرگانی است. مجموعه فوق دارای ۲ سطح می باشد که این سطوح دارای فایل های PDF و MP3 است. همچنین سطح دوم این مجموعه علاوه بر فایل های آموزشی گفته شده، دارای فایل نرم افزار نیز می باشد. فایل نرم افزار این مجموعه به زبان آموز کمک می کند که بتواند به صورت اینتراکتیو و تعاملی، تمرینات مربوط به تجارت را انجام دهد.

دیکشنری لغات تجارت انگلیسی

مجموعه business opportunities، از مجموعه های پرفروش آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد، دارای یک کتاب الکترونیکی (PDF) و ۹۰ فایل صوتی (MP3) می باشد و در مجموع دارای ۱۴ درس می باشد. این مجموعه شما را با موقعیت های مختلف کسب و کار و تجارت آشنا خواهد کرد. متن فایل های صوتی این مجموعه آموزشی در فایل پی دی اف قرار دارد.

فروش پکیج آموزش تجارت زبان انگلیسی

مجموعه Business Start Up، یکی از مجموعه های سطح بندی شده آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه دارای ۲ کتاب در ۲ سطح مختلف می باشد که تمامی مطالب مربوط به تجارت و کسب و کار را دارا می باشد. مجموعه فوق دارای Student Book، Teacher’s Book و Work Book می باشد که علاوه بر این کتاب های الکترونیکی (PDF)، دارای فایل های صوتی (MP3) نیز می باشد. همچنین متن تمامی فایل های صوتی در انتهای کتاب قرار دارد.

کامل ترین پکیج آموزش تجارت زبان انگلیسی

نرم افزار Oxford Business English Dictionary، از دیکشنری های خوب آموزش لغات و اصطلاحات مربوط به امور اداری و بازرگانی زبان انگلیسی می باشد. نرم افزاری که هم اکنون در اختیار دارید، دارای بیش از ۳۰۰۰۰ واژگان و اصطلاحات تجاری زبان انگلیسی می باشد. همچنین این نرم افزار دارای ۲ لهجه British  و American می باشد که قابلیت انتخاب لهجه را برای زبان آموزان فراهم کرده است. با این نرم افزار به راحتی می توانید دایره لغات انگلیسی خود را، در زمینه کسب و کار افزایش دهید.

مذاکرات تجاری و اداری انگلیسی

مجموعه Negotiating، از سری مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است. معمولا افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت را دارند، زمان کافی برای این کار را ندارند. با تهیه این مجموعه ها به سادگی می توانید زبان انگلیسی را فرابگیرید. این مجموعه شامل ۶ درس آموزشی می باشد که بعد از پایان هر درس، خلاصه ای از درس ها بیان شده است. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 می باشد که متن فایل های صوتی و پاسخ تمرینات در انتهای کتاب قرار دارند.

یادگیری اصطلاحات زبان انگلیسی

مجموعه The Business Macmillan، یکی از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد که از انتشارات معروف Macmillan است. این مجموعه دارای ۲ سطح آموزشی است که هر سطح آن شامل ۸ درس جداگانه می باشد. همچنین این مجموعه دارای خلاصه دروس است که به یادگیری بهتر زبان آموزان کمک می کند. این مجموعه کامل دارای فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد و همچنین پاسخ تمرینات این مجموعه در فایل PDF جداگانه ای نیز قرار دارد.

روش نوشتن ایمیل انگلیسی

مجموعه Starting Business English، یکی از مجموعه های پرمخاطب آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار می باشد. این مجموعه علاوه بر کتاب الکترونیکی (PDF)، دارای فایل های ویدیویی و فایل های صوتی (MP3) می باشد. متن فایل ویدویی به صورت جداگانه در یک فایل پی دی اف قرار دارد. این مجموعه به زبان آموزان کمک می کند که همراه با فیلم آموزشی بتوانند زبان انگلیسی را به سادگی بیاموزند.

یادگیری تجارت زبان انگلیسی از ابتدا

پادکست Business English Pod، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی برای تجارت است. هدف این مجموعه آموزش مهارت مکالمه به زبان آموزان است. زبان آموزان در هر سنی که هستند، اگر به یادگیری تجارت انگلیسی علاقه دارند با این مجموعه می توانند به راحتی به هدفشان برسند. این مجموعه دارای فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد. مجموعه فوق تمامی اطلاعات مربوط به تجارت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

یادگیری تجارت زبان انگلیسی به صورت خودآموز

کتاب Business Vocabulary in Use، از سری مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای بازرگانی و تجارت است. این مجموعه لغات کاربردی و رایج زبان انگلیسی را که به تجارت و کسب و کار مربوط است را به زبان آموزان عزیز آموزش می دهد. در یادگیری هر زبان، لغات و واژگان از مهارت های اولیه و ضروری آن زبان هستند. زیرا لغات، پایه و اساس هر زبان است. با این مجموعه و لغاتی که به شما آموزش خواهد داد، به سادگی می توانید مانند یک تاجر واقعی صحبت کنید.

یادگیری تجارت زبان انگلیسی در منزل

کتاب Cambridge Company to Company، یکی از مجموعه های آموزش مهارت نوشتاری زبان انگلیسی برای تجارت است. این مجموعه نحوه ایمیل و یا نامه نویسی را به شما عزیزان آموزش می دهد. مجموعه فوق ویرایش چهارم و از انتشارات معروف و معتبر Cambridge می باشد. اغلب مجموعه های تجارت انگلیسی، جهت تقویت مهارت مکالمه می باشند و همچین مجموعه ای (تقویت مهارت نوشتاری) که اکنون در اختیار دارید، کمتر در دسترس می باشند.

یادگیری زبان انگلیسی در محیط کار

مجموعه Essential Business Grammar Builder، از سری کتاب های آموزش و تقویت مهارت های زبان انگلیسی برای تجارت می باشد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، در قالب ۶۰ درس آموزشی است که مهارت گرامر انگلیسی را به صورت کامل به شما عزیزان آموزش خواهد داد. همچنین دارای ۱۸ آزمون همراه با سوالات استاندارد می باشد که پاسخ تمامی آزمون ها در انتهای کتاب قرار دارد. این مجموعه همراه با فایل های صوتی نیز می باشد.

دانلود مجموعه تجارت در انگلیسیCommunicating-in-Business

مجموعه Communicating in Business، آموزش کامل مهارت های تجارت انگلیسی را بر عهده دارد. این مجموعه ارتباط شما را در تمامی موقعیت های مربوط به تجارت (جلسه – مذاکره و …) بهبود خواهد بخشید. مجموعه فوق به زبان آموزان کمک خواهد کرد که بتوانند به صورت روان صحبت کنند و قدرت برقراری ارتباط خود را افزایش دهند. این مجموعه شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهد کرد.

۲۰ منبع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت

مجموعه ای ارزشمند دارای ۲۰ منبع آموزش زبان انگلیسی برای تجارت، که کامل ترین و بهترین محصول این پکیج آموزشی به شمار می رود. این مجموعه دارای ۲۰ منبع آموزش تجاری زبان انگلیسی می باشد که به تنهایی می تواند تمامی اطلاعات و نکات مربوط به تجارت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. مجموعه ای که در اختیار دارید، دارای فایل های نرم افزار، PDF و MP3 می باشد.

خرید پکیج آموزش تجارت زبان انگلیسی

کامل ترین پکیج آموزش تجارت زبان انگلیسی

زبان

انگلیسی

سطح

متوسط و پیشرفته

تعداد دی وی دی

۷ دی وی دی

نوع فایل

نرم افزار – PDF – MP3

توضیحات

همراه با ۴۰ محصول معتبر آموزش تجارت زبان انگلیسی – تقویت مهارت مکالمه

قیمت

۲۹۹,۰۰۰ تومان

خرید

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
  • سبد خریدتان خالی است.
لطفا محصول اضافی مورد نظر را انتخاب کنید
اسکرول به بالا